ציני או גאוני: מכונת השתייה של קוקה קולה תעזור בסכסוך בין הודו לפקיסטן?
לקרוא למהלכי הפרסום של קוקה קולה יומרניים, זה להתפרץ לדלת פתוחה. מעטים המותגים שיכולים לנכס לעצמם ערכים ערטילאיים כל כך, ולא מחוברים לקרקע כמו 'אושר' ו'חברות', ולהצליח לתקשר אותם להמונים, פעם אחר פעם, למרות שזה מעולם לא הוכיח שזה תרם משהו לעולם, כמו שזה תרם להאדרת המותג קוקה קולה.
בנסיון האחרון שלהם להפוך את העולם למקום טוב יותר בחסות משקה מתוק ומוגז, הלכו קוקה קולה על הסכסוך בין הודו לפקיסטן. המתח בין 2 המדינות מכיל המון 'דם רע', מלחמות דת בין הינדים למוסלמים ורק כדי לעשות את זה שמח יותר, גם נשק גרעיני. קשה שלא להצביע על הציניות של קוקה קולה אבל תנסו אתם לעצור מותג שמתנהל כמו מדינה, ומעתה גם משמש כצד שלישי מתווך.
במסגרת השימושים השונים והמקוריים שקוקה קולה מצליחה להפיק ממכונות השתייה שלה, הוצגו הפעם 2 מכונת שתייה שקוקה קולה מכנה כ-Small World Machines. האחת הוצבה בהודו והשנייה בפקיסטן. בשתיהן הוטמעו מסכים שהציגו לצרכנים בפקיסטן את חבריהם מהודו וההיפך, פנים מול פנים.
המהלך באמצעות משרד הפרסום 'ליאו ברנט' מבוסס על אינטראקציה בזמן אמת בין הצרכנים שממוקמים ב-2 מדינות שונות. הפעילות מתחילה בהנחת כף יד על המסך, באופן שמדמה חיבור ופיוס בין האנשים. לאחר מכן הם נדרשים להניע את ידם וכך ליצור יחד אייקונים שונים כמו סמיילי, סמל השלום - PEACE ועוד. עם השלמת התנועה, המכונה מעניקה לצרכנים פחית שתייה.
בקוקה קולה שחילקה כ-10,000 פחיות במסגרת המהלך לא שוללים את הצבת מכונות השתייה החכמות באזורי סכסוך אחרים בעולם. בקרוב אצלנו?
- 2.21/05/2013 16:59הגב לתגובה זוhttp://www.projectrebrief.com/coke/#page=overview http://www.youtube.com/watch?v=45Z-GevoYB8
- 1.21/05/2013 12:23הגב לתגובה זופשוט מבריק. דרך אמיתית עבור הלקוח לגעת בקהל היעד שלו במקומות אמיתיים. מעניין אם קוקה קולה ישראל מספיק אמיצים בשביל זה...

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.