חוצות: חברת 'לביא מדיה' משיקה קיר של 150 מטר ברחוב שינקין המחודש

החשיפה המשוערת היא ל-100 אלף איש ביום ועלות הזיכיון היא 500 אלף שקל לתקופת הזיכיון
כתבי אייס | (3)

חברת שילוט החוצות 'לביא מדיה', בבעלותו של גבי לביא, תשיק קיר פרסום ברחוב שינקין המחודש בהיקף של 150 מטר.

לדברי החברה, השילוט בנקודה זו הוא במסגרת היתר בניה של תמ"א 38 לתקופה של 3 שנים. החשיפה המשוערת היא ל-100 אלף איש ביום ועלות הזיכיון היא 500 אלף שקל לתקופת הזיכיון.

במסגרת הפרויקט יבנו 2.5 קומות על גבי הנכס בו מצוי הקיר. גובהו של שלט הפרסום יעלה תוך כדי בניה של המבנה. יוזכר כי מרכז פעילותה של לביא מדיה הוא בתל אביב שם מחזיקה החברה בעשרות שלטי חוצות על גבי מבנים. ערים נוספות בהן פעילה חברת החוצות הן חיפה, באר שבע, הרצליה, אשדוד ועוד.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אפרת 21/05/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    גדילה והתרחבות מבורכת לחברה משפחתית שעושה חיל! בעבודה קשה ואהבה למקצוע משיגים תוצאות....ישר כוח
  • 2.
    אריק 20/05/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    מברוק.... כל הכבוד , שלט מעולה שנוסף לשלט המקסים ברוטישלד . בהצלחה אריק
  • 1.
    את מי זה מעניין ?! (ל"ת)
    אחד ששואל 20/05/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.