foodpage
צילום: foodpage

השולחן מתחיל להיות עמוס: FoodPage יאגד מתכונים מאתרי קולינריה בארץ ובעולם

אחרי גל האתרים שהוקמו בשנים האחרונות, כעת הקימו אורי לנדא ורחלי קרוט אתר שמאגד מתכונים. בין המשקיעים - חברת 'אימג'ין מדיה' של אבי בר
כתבי אייס | (2)

מיזם חדש של יזם האינטרנט אורי לנדא ועיתונאית האוכל רחלי קרוט, בשם FoodPage, עלה לאוויר לאחורה, ומאגד בתוכו את מיטב המתכונים. המיזם מעניק הפניות למתכונים מאתרי הקולינריה והבלוגים המובילים בארץ ובעולם, ומפעיל גם קבוצת פייסבוק. בין המשקיעים במיזם נמצאת חברת 'אימג'ין מדיה' של אבי בר, לשעבר מנכ"ל ערוץ הספורט.

לדברי היזמים, "FoodPage הוא המשך ישיר למגמה המתרחשת בעולם ובארה"ב בפרט של אתר אחד שבו ניתן למצוא הפניות למתכונים הכי טובים ברשת עם חלוקה מסודרת לקטגוריות ברורות ואפשרות לשמור את המתכונים האהובים במועדפים כך שניתן לחזור אליהם בכל פעם מחדש בצורה נוחה וקלה".

כאמור, מאחורי המיזם עומדים לנדא וקרוט. לנדא הוא יזם ויועץ בתחום האינטרנט שמילא תפקידים בכירים בעולם האינטרנט הישראלי, בין היתר כמשנה למנכ"ל תפוז, סמנכ"ל התוכן בנענע10, סמנכ"ל פיתוח עסקי במיקרוסופט ועוד. קרוט היא עיתונאית אוכל ועד לאחרונה עורכת ערוץ האוכל של נענע10 וממקימי קבוצת 'אוכל ורק אוכל' בפייסבוק.

אורי לנדא מסר: "לאור הפריחה שיש בענף הקולינריה בארץ מצאנו צורך גובר בקרב הקהל הישראלי לספק מענה ואכסניה למתכונים המובילים ביותר תחת אתר ידידותי אחד המאפשר למצוא מתכונים ממטבחים שונים ברחבי העולם ואף לשתף במתכונים ייחודיים את ציבור הגולשים. אנו מאמינים כי אתר זה יהווה אחד מאבני היסוד באתרי הקולינריה בארץ".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    פצצה של אתר שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    דני 19/05/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פשוט מרהיב. היה חסר כזה (ל"ת)
    ריקי 19/05/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.