שינויים בפוגל: פול פשקובסקי עוזב; מירן פחמן יכנס לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב
8 חודשים לאחר שהצטרף לפוגל אוגילבי, סמנכ"ל הקריאייטיב פול פשקובסקי, שהגיע משלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל יעזוב את משרד הפרסום. פשקובסקי יוחלף על ידי מירן פחמן, לשעבר בגיתם BBDO ומקאן אריקסון ועד לפני מספר חודשים חלק מסוכנות PH שסגרה את שעריה.
כזכור, פשקובסקי הצטרף לפוגל אוגילבי לאחר שידוד המערכות בשלמור אבנון עמיחי, ביתו הקודם. פשקובסקי נכנס לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב במקביל למינויו של ניר פרח, לשעבר ב-JWT ובעצמו איש קריאייטיב, למנכ"ל המשרד. יצוין כי לפשקובסקי ניסיון של כ-15 שנים כקופירייטר בכיר במשרדי פרסום בולטים, בנוסף ליוזמות הנוגעות לכתיבה ספרותית. פשקובסקי היה שותף לקמפיינים בולטים כגון- ORANGE, ביטוח ישיר, נביעות, נסטי, טובורג, מיצובישי, אלדן, מרצדס, סטימצקי ועוד.
את כסאו של פשקובסקי בפוגל אוגילבי יתפוס מירן פחמן. לפני יותר משנתיים פרש פחמן ממקאן אריקסון ויחד עם בוגר מקאן אחר, יגאל חזן הקים את סוכנות הפרסום PH. במהלך תקופה זו הספיקו השניים לטפל בתקציב מכללת ספיר, מיקרוסופט (השקת ווינדוס 8 בארץ), יד 2, מגדל, איווקס ועוד. בחודשים האחרונים ולאור המשבר שתקף את ענף הפרסום בשנה החולפת החליטו חזן ופחמן לשוב ולהיענות להצעות עבודה כפרילנסרים במשרדי פרסום - סנונית ראשונה שהעידה על סיום דרכה של הסוכנות הצעירה - ומה שאפשר לפחמן לשוב לענף כשכיר בכיר במשרה מלאה.
מירן פחמן
במקביל לפנים החדשות בגזרת הקריאייטיב, גם במחלקת ניהול הלקוחות בוצעו מספר שינויים. לאייס נודע כי פנינה רוטנברג ורובי מושונוב, 2 סמנכ"לי לקוחות סיימו את דרכם בפוגל אוגילבי ובמקומם ימונה לתפקיד אלי דולב, לשעבר במקאן אריקסון ומנהל שיווק ב-015 שישמש כסמנכ"ל לקוחות יחיד.
מנכ"ל פוגל ניר פרח, התייחס למינויים האחרונים ולסיום דרכם של פשקובסקי, רוטנברג ומושונוב ואמר לאייס: "ראשית, אני רוצה להודות לפול, פנינה ורובי על התקופה המדהימה שלהם בפוגל ועל התרומה החשובה והמקצועית שלהם למשרד לאורך השנים ובקדנציות שונות אצלנו". לעניין דולב ופחמן אמר פרח: "שניהם, חוץ מהעובדה שהם מוכשרים בטירוף ואינטיליגנטיים באופן מעורר יראה, מגלמים סוג של פרסומאים, שבימים אלו באמת מבינים את השילוב של אופליין ודיגיטל. יש הרבה שאומרים שהם יכולים, אבל להם יש באמת את הידע ואת ההבנה ליצור את הסינרגיה הזו".
- 15.פוגל משרד רפש 20/05/2013 12:29הגב לתגובה זורונן גור פוארוב, גיא מרגלית, ירמי ניר, פול פשקובסקי ועכשיו מירן פחמן. 5 מנהלי קריאייטיב תותחים התחלפו בשנתיים. מה זה אומר על המשרד? ולמירן עצה אישית: תגיד לצביקי שאתה רוצה את הנסיעות וההבראה מחוץ לברוטו. כשתפתח את התלוש כבר יהיה מאוחר מדי
- 14.מ שיווק 19/05/2013 22:23הגב לתגובה זולאן פוגל התדרדרה . ואגל לכם סוד הבעיה היא לא מנהלי הלקוחות ,הבעיה היא הלקוח׳ת שלא באים ולא נראה לי שהולכים לבוא,למה כבר אין במשרד שם דבר אטרקטיבי (לא פחמן לא אטרקטיבי)
- 13.jacques Menahem 19/05/2013 22:06הגב לתגובה זוMeiran is not only a pro but a great person too. i wish him all the best!!
- 12.אורנית גורן אגמון 19/05/2013 21:31הגב לתגובה זוישר כוח מירן!! כל הכבוד!
- 11.נעמי 19/05/2013 21:26הגב לתגובה זובהצלחה איש יקר, מאמינה בך
- 10.מירן פחמן איש מוכשר בצורה יוצאת דופן! (ל"ת)אורי פז 19/05/2013 21:03הגב לתגובה זו
- 9.בטי 19/05/2013 21:03הגב לתגובה זואיזה יופי לראות איש מוכשר באמת מתקדם!! ואין לי ספק ששניכם ביחד תייצרו סינרגיה מדהימה של כשרון ותוצרים. בהצלחה!
- 8.בהצלחה מירן ואלי! (ל"ת)דני צ'כנובר 19/05/2013 20:38הגב לתגובה זו
- 7.19/05/2013 20:33הגב לתגובה זומלא בעצמו,נראה טוב מרשים מתנסח במתיקות, מדבר בלהט על פרסום, הוא חביב על הקהל אבל כשצריך לעבוד אתו מגלים שהכל מסתכם בזה. הוא מזיע ומתבלבל בקבלת החלטות גרועות בעיקר, לא יכול לבצע רעיון בלי רפרנס, עיקר כשרונו להתחבר לארטים מוכשרים שייצרו לו תיק עבודות, מה שקרה עם פול ייזכר כאחד המקרים הקלאסיים בו אנשי קריאיטיב מתבלבלים מחניית הבכיר ליד בעלי המשרד והופכיםם התקציבאי הלקקן מהסוג הגרוע בעולם.
- 6.(ל"ת)פחמן דו חמצני 19/05/2013 18:31הגב לתגובה זו
- 5.חלי 19/05/2013 18:17הגב לתגובה זוהוא גם מאוד פוטוגני
- 4.מתנ על התגובות האלו 19/05/2013 17:41הגב לתגובה זואז למה אתה נותן להם ללכת וגרוע מכך איך לא הסתדרת עם פול? עוד מקרה של אם הוא מאיים על כסאי ויותר מוכשר ממנן מוטב שאפטר ממנו
- 3.נמרוד 19/05/2013 17:32הגב לתגובה זושיהיה בהצלחה
- 2.איזה יופי, בהצלחה לשניכם! (ל"ת)שירה 19/05/2013 17:14הגב לתגובה זו
- 1.פול איש יקר ומוכשר, בהצלחה! (ל"ת)קופי 19/05/2013 17:09הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.