עובר מראה לאביו אצבע משולשת באולטרסאונד? LG מותחת אבות טריים
בחברת האלקטרוניקה LG מעדיפים להשתטות, זה קונספט הפרסום הבינלאומי והחביב של המותג הדרום קוריאני, שנע על הציר שבין מתיחות מצחיקות לסרטונים ויראליים בחסות החברה.
הקמפיין האחרון (ויש לציין המשעשע) של LG מציג את 'מתיחת האולטרסאונד הגדולה' כפי שהם מגדירים אותה. הנמתחים הם גברים שהגיעו עם נשותיהם ההריוניות לבדיקה שלעולם לא ישכחו. לסרטון שיצר משרד הפרסום יהושע TBWA לכבוד הדור החדש של הטלוויזיות החכמות של LG, גויסו אימהות הריוניות ורופאה מוסמכת ואמיתית שהסכימה לשתף פעולה. במהלך בדיקת האולטרסאונד האבות נדהמים לגלות עד כמה ילדם חכם.
הילד גאון!
קרדיטים: מנהל שיווק LG: זיו קוריצקי, מנהל דיגיטל LG: משה אייזנברג, מנהל קריאייטיב: דודו דהן, קופירייטר: מאיר אוחנה, ארט: סבטלנה לויטס, סופרוויזר דיגיטל: דנה סיוה, הפקה: קוקורוזה
- 6.חורחה 19/05/2013 11:41הגב לתגובה זונהניתי צחקתי !!! כל הכבוד למשרד פרסום ולאל ג'י על התעוזה
- 5.איפה מושון 16/05/2013 23:17הגב לתגובה זוזה כל כך מבוים ובורקס, שחבל אפילו להגיש לקקטוס
- 4.דוד 16/05/2013 17:54הגב לתגובה זואחרי התגובות של משרדי הפרסום המאוכזבים... נראה שLG ישראל ממשיכה את הקו הבינלאומי של המתיחות... יש מקום לשיפור אך בסה"כ כל הכבוד...
- 3.איה 16/05/2013 17:03הגב לתגובה זוזה גרוע כל כך
- 2.אלון פלד 16/05/2013 16:22הגב לתגובה זואת כל החלק של האנימציה של התינוק עשינו אצלינו בסטודיו crouchingpixel.com
- 1.חלש!!! (ל"ת)אני 16/05/2013 16:03הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.