זוכה לקרדיט: גליקמן יטפל במשקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית
גליקמן נטלר סמסונוב רושם הישג משמעותי שמחזק את מעמדו בחברה המרכזית למשקאות קלים. המשרד שקיבל לידיו את ההשקה הנחשקת של של מותג התה הקר פיוז-טי, ובנוסף מטפל במותג פאנטה מקבל קרדיט נוסף מהחברה המרכזית שמעבירה אליו את תקציב הפרסום של משקה האנרגיה החדש - CRANERGY - כך נודע לאייס.
לא מעט משרדים שאפו לקבל לידיהם את הטיפול במשקה האנרגיה שישווק בישראל על ידי מב"י (מבשלות ישראל) מקבוצת החברה המרכזית. מערך הפרסום של החברה מורכב מהשמות הגדולים של ענף הפרסום בישראל: באומן בר ריבנאי, יהושע TBWA וגליקמן נטלר סמסונוב. האחרון מקבל לידיו את הטיפול ב-CRANERGY , דבר שיכול לשמש ראיה לשביעות רצונה של החברה המרכזית מטיפולו המוצלח בהשקת פיוז טי.
בחברה המרכזית אישרו לאייס כי גליקמן נטלר סמסונוב יהיה משרד הפרסום שיטפל ב-CRANERGY. את תגובת גיל סמסונוב לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.
יוזכר כי בשנה החולפת מערך הפרסום של החברה המרכזית עבר רה-ארגון משמעותי. הן בזהות המשרדים שעובדים מול הקבוצה ולאחרונה בזהות חברת רכש המדיה. לאחר שבאומן, יהושע TBWA וגליקמן חילקו ביניהם את מותגי החברה על חשבון Y&R ישראל ו-JWT, הוחלט לפני כשבוע בלבד כי חברת המדיה קארט וואן שטיפלה ברכש המדיה של החברה בעשור האחרון תפנה את מקמה לטובת יוניון מדיה בראשותו של אורן יוניוב. המשמעות מבחינתו של יוניוב היא טיפול ברכש מדיה לפעילות פרסום שעמדה ב-2012 על כ-83 מיליון דולר במחירי מחירון.
יוזכר כי לגליקמן נטלר סמסונוב שותפות ארוכת שנים עם חברת רכש המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן אריקסון. בקרב הצפוף בשוק המדיה, יוניוב מנצח פעמיים כשהוא מותיר בידיו את רכש המדיה של מותגי קוקה קולה ומונע מיוניברסל את הטיפול בתקציבי גילקמן נטלר סמסונוב.
כאמור, משקה האנרגיה החדש בשוק ישווק על ידי מב"י (מקבוצת קוקה-קולה ישראל). המשקה בשם CRANERGY הוא הראשון מסוגו המבוסס על רכיבים טבעיים בלבד. השוק הישראלי יהיה מהראשונים בעולם בהן יופץ המשקה.
המשקה החדש מתאפיין בטעם ייחודי ומכיל 29 קלוריות - כ-40% פחות קלוריות ממשקאות האנרגיה המשווקים כיום. כן הוא מכיל פרי ואינו מכיל ממריצים ו/או ממתיקים מלאכותיים. האסטרטגיה השיווקית שתוביל את ההשקה מבוססת על 'אנרגיה חדשה וטובה יותר'. בשונה ממותגי אנרגיה אחרים CRANERGY פונה לקהלים חדשים כדוגמת ספורטאים, סטודנטים ואנשי קריירה. המשקה מיוצר ברישיון חברת אושן ספריי יצרנית מוצרי החמוציות הגדולה בעולם. אושן ספריי מובילה בין היתר את שוק משקאות החמוציות בישראל עם יותר מ- 50% נתח שוק. המותג פעיל ב-75 מדינות ומגלגל יותר מ- 2 מיליארד דולר בשנה.
- 1.(ל"ת)לא מנצ' היו אמורים? 13/05/2013 11:11הגב לתגובה זו