אירועי פאנג'ויה: חברת ההפקות פלס גרופ כובשת את אילת עם 11 אלף סטודנטים

פלס גרופ, בהנהלת גיא בסר, שייכת לאגודת הסטודנטים שמחזיקה ב-15% והמכללה למנהל שמחזיקה ב-85%. 5,400 כרטיסים נמכרו מראש ביום אחד
כתבי אייס | (1)

סוף השבוע הקרוב באילת, יהיה בסימן אוכלוסיית הסטודנטים בישראל, עם לא פחות מ-11 אלף מהם שיבקרו בעיר הדרומית במסגרת אירועי פאנג'ויה. מאחורי ההפקה עומדת חברת 'פלס גרופ' המנוהלת על ידי גיא בסר ומוחזקת במשותף על ידי המכללה למנהל (85%) ואגודת הסטודנטים (15%).

'פלס גרופ' המתמחה בשיווק לסטודנטים תוציא בסך הכל 25 אלף סטודנטים בשנה זו ל-3 סופי שבוע באילת. זאת, כאמור במסגרת פסטיבל הסטודנטים הבינלאומי פאנג ויה - הנערך 3 פעמים בשנה, באפריל, מאי וספטמבר.

בסוף השבוע הקרוב יבקרו באילת 11 אלף סטודנטים במסגרת הפסטיבל. חבילות הנופש נעות בין 400 ל-1800 שקלים לסטודנט ל-3 ימים. צפי ההכנסות עומד 7 מיליון שקלים למלונות אילת ו-3 מיליון שקלים על הוצאות של הסטודנטים בעיר. בחברה מדווחים כי כמות משמעותית מהכרטיסים, כ-5400 נמכרו במהלך יום אחד בחודש ינואר. יוזכר כי, הרווחים מהפקות אלו, מיועדים בין היתר לתמיכה במלגות סטודנטים והקמת מתקנים בתוך הקמפוסים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ניקול 10/05/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    אתם עוד תשמעו הרבה עליהם :))) מתה על הפאנג׳ויה !!!!!!1
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.