התייעלות במערך היח"צ של טמפו: סיימה את ההתקשרות עם 'שלמור תקשורת'
התזזיתיות של עולם היח"צ היא אחד המאפיינים המובהקים של התחום. לאחר שאירנה שלמור צירפה לשורותיה את תקציב 'פלאפון' הנחשק ואף השיבה לידיה את תקציבי 'נמל תל אביב' ו'טעם טבע אלטמן' בהם טיפלה בעבר, נודע לאייס כי המשרד סיים את ההתקשרות עם חברת 'טמפו' ולא יכלל עוד במערך היח"צ שלה.
שלמור תקשורת מטפל במותגי הבירות של 'טמפו' ב-6 השנים האחרונות. זאת, כשמערך היח"צ של חברת המשקאות כולל מספר משרדים נוספים, ביניהם רהב תקשורת ו-G גרופ. לאייס נודע כי בפועל, כבר מספר חודשים ששלמור תקשורת וטמפו לא עובדים יחד, אך הודעה רשמית בנושא לא פורסמה.
גורמים בסביבת המשרד מסבירים כי ב'טמפו' הוחלט על רה-ארגון במסגרתו תמוזג פעילות היח"צ של חטיבת הבירות יחד עם חטיבת היין והאלכוהול המטופלת במשרדו של רני רהב וכוללת את יינות ברקן, ג'יימסון, וודקה אבסולוט ועוד. שלמור מצידו מטפל בתקציב חברת 'הכרם' שעוסקת בייבוא ושיווק מותגי אלכוהול ויינות - תקציב שמתנגש בחטיבת האלכוהול של 'טמפו'.
שלמור תקשורת הוא אחד המשרדים המובילים בתחומו. בין לקוחותיו נמנים: תנובה, חוגלה, מקדונלד'ס, א.דורי, רשת פתאל, צומת ספרים, יורוקום פנסוניק, תאגיד המיחזור אל"ה, ארגון ההייטק הישראלי, קבוצת גלובוס גרופ, נמל תל-אביב, הכרם, דיפלומט, דנשר ועוד.
משלמור תקשורת נמסר בתגובה: "אנחנו מודים לטמפו על תקופה נהדרת ביחד ומחפשים לקוח חדש בתחום המשקאות שיוכל להנות מהניסיון, הכישרון והאהבה שאנו מעניקים ללקוחותינו".
- 3.אירינה - מזמן כבר לא פוגעת (ל"ת)שאולי 12/05/2013 00:30הגב לתגובה זו
- 2.ניקול 09/05/2013 17:02הגב לתגובה זופתאטית
- 1.לא יפה שרני במעמדו יעשה דבר כזה. (ל"ת)מהתחום 09/05/2013 15:33הגב לתגובה זו
- אמשך לא יפה 10/05/2013 01:38הגב לתגובה זו"רני"אעלק, אח שלך.