התייעלות במערך היח"צ של טמפו: סיימה את ההתקשרות עם 'שלמור תקשורת'
התזזיתיות של עולם היח"צ היא אחד המאפיינים המובהקים של התחום. לאחר שאירנה שלמור צירפה לשורותיה את תקציב 'פלאפון' הנחשק ואף השיבה לידיה את תקציבי 'נמל תל אביב' ו'טעם טבע אלטמן' בהם טיפלה בעבר, נודע לאייס כי המשרד סיים את ההתקשרות עם חברת 'טמפו' ולא יכלל עוד במערך היח"צ שלה. שלמור תקשורת מטפל במותגי הבירות של 'טמפו' ב-6 השנים האחרונות. זאת, כשמערך היח"צ של חברת המשקאות כולל מספר משרדים נוספים, ביניהם רהב תקשורת ו-G גרופ. לאייס נודע כי בפועל, כבר מספר חודשים ששלמור תקשורת וטמפו לא עובדים יחד, אך הודעה רשמית בנושא לא פורסמה. גורמים בסביבת המשרד מסבירים כי ב'טמפו' הוחלט על רה-ארגון במסגרתו תמוזג פעילות היח"צ של חטיבת הבירות יחד עם חטיבת היין והאלכוהול המטופלת במשרדו של רני רהב וכוללת את יינות ברקן, ג'יימסון, וודקה אבסולוט ועוד. שלמור מצידו מטפל בתקציב חברת 'הכרם' שעוסקת בייבוא ושיווק מותגי אלכוהול ויינות - תקציב שמתנגש בחטיבת האלכוהול של 'טמפו'. שלמור תקשורת הוא אחד המשרדים המובילים בתחומו. בין לקוחותיו נמנים: תנובה, חוגלה, מקדונלד'ס, א.דורי, רשת פתאל, צומת ספרים, יורוקום פנסוניק, תאגיד המיחזור אל"ה, ארגון ההייטק הישראלי, קבוצת גלובוס גרופ, נמל תל-אביב, הכרם, דיפלומט, דנשר ועוד. משלמור תקשורת נמסר בתגובה: "אנחנו מודים לטמפו על תקופה נהדרת ביחד ומחפשים לקוח חדש בתחום המשקאות שיוכל להנות מהניסיון, הכישרון והאהבה שאנו מעניקים ללקוחותינו".
- 3.אירינה - מזמן כבר לא פוגעת (ל"ת)שאולי 12/05/2013 00:30הגב לתגובה זו
- 2.ניקול 09/05/2013 17:02הגב לתגובה זופתאטית
- 1.לא יפה שרני במעמדו יעשה דבר כזה. (ל"ת)מהתחום 09/05/2013 15:33הגב לתגובה זו
- אמשך לא יפה 10/05/2013 01:38הגב לתגובה זו"רני"אעלק, אח שלך.

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.