התייעלות במערך היח"צ של טמפו: סיימה את ההתקשרות עם 'שלמור תקשורת'

משרד יחסי הציבור בבעלותה של אירנה שלמור טיפל בחטיבת הבירות של טמפו, יצרנית ומשווקת גולדסטאר, מכבי, הייניקן ועוד, ב-6 השנים האחרונות
משה בנימין | (4)

התזזיתיות של עולם היח"צ היא אחד המאפיינים המובהקים של התחום. לאחר שאירנה שלמור צירפה לשורותיה את תקציב 'פלאפון' הנחשק ואף השיבה לידיה את תקציבי 'נמל תל אביב' ו'טעם טבע אלטמן' בהם טיפלה בעבר, נודע לאייס כי המשרד סיים את ההתקשרות עם חברת 'טמפו' ולא יכלל עוד במערך היח"צ שלה.

שלמור תקשורת מטפל במותגי הבירות של 'טמפו' ב-6 השנים האחרונות. זאת, כשמערך היח"צ של חברת המשקאות כולל מספר משרדים נוספים, ביניהם רהב תקשורת ו-G גרופ. לאייס נודע כי בפועל, כבר מספר חודשים ששלמור תקשורת וטמפו לא עובדים יחד, אך הודעה רשמית בנושא לא פורסמה.

גורמים בסביבת המשרד מסבירים כי ב'טמפו' הוחלט על רה-ארגון במסגרתו תמוזג פעילות היח"צ של חטיבת הבירות יחד עם חטיבת היין והאלכוהול המטופלת במשרדו של רני רהב וכוללת את יינות ברקן, ג'יימסון, וודקה אבסולוט ועוד. שלמור מצידו מטפל בתקציב חברת 'הכרם' שעוסקת בייבוא ושיווק מותגי אלכוהול ויינות - תקציב שמתנגש בחטיבת האלכוהול של 'טמפו'.

שלמור תקשורת הוא אחד המשרדים המובילים בתחומו. בין לקוחותיו נמנים: תנובה, חוגלה, מקדונלד'ס, א.דורי, רשת פתאל, צומת ספרים, יורוקום פנסוניק, תאגיד המיחזור אל"ה, ארגון ההייטק הישראלי, קבוצת גלובוס גרופ, נמל תל-אביב, הכרם, דיפלומט, דנשר ועוד.

משלמור תקשורת נמסר בתגובה: "אנחנו מודים לטמפו על תקופה נהדרת ביחד ומחפשים לקוח חדש בתחום המשקאות שיוכל להנות מהניסיון, הכישרון והאהבה שאנו מעניקים ללקוחותינו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אירינה - מזמן כבר לא פוגעת (ל"ת)
    שאולי 12/05/2013 00:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ניקול 09/05/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    פתאטית
  • 1.
    לא יפה שרני במעמדו יעשה דבר כזה. (ל"ת)
    מהתחום 09/05/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
  • אמשך לא יפה 10/05/2013 01:38
    הגב לתגובה זו
    "רני"אעלק, אח שלך.