דריסת רגל בלוריאל: משרד 'מאיה זאנה' קיבל את תקציב היח"צ של Kiehl's
משרד יחסי הציבור 'מאיה זאנה' יקבל את תקציב יחסי הציבור של מותג הטיפוח Kiehl's של לוריאל העולמי. המשרד ילווה את המותג בפרינט, בדיגיטל ובמדיה החברתית, ויהיה שותף לאסטרטגיה השיווקית והתקשורתית, ופעילות יחסי הציבור לרגל פתיחת החנות הראשונה בקניון רמת אביב.
המשרד של זאנה מתמחה באופנה, טיפוח ולייף סטייל. בחטיבת הקוסמטיקה הכוללת שלו את המותגים 'לנקום', 'איב סן לורן', ומותגי הבישום 'ג'ורג'יו ארמני', 'דיזל', 'ויקטור אנד רולף', 'ראלף לורן', 'קאשרל' ועוד, שמטופלים במשרד.
המותג Kiehl's נוסד ב-1851 כבית-מרקחת יחיד בניו יורק, וכיום הוא מופץ ב-42 מדינות ברחבי העולם, כאשר ישראל היא המדינה ה-43. בשנת 2000 הוא נרכש על ידי קונצרן לוריאל. לאחרונה נפתחה חנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב.
- 6.so much bullshit....the budget 1.99 shekel (ל"ת)kaka maika 07/05/2013 17:56הגב לתגובה זו
- 5.רוני בר דעת 07/05/2013 16:36הגב לתגובה זוממש בדיחה ! אבל לפחות תביא בנות יפות... ותודה לאמא שהביאה עד הלום.
- אני מבינה שלפרגן במדינת ישראל זה קשה (ל"ת)נעמה 08/05/2013 11:26הגב לתגובה זו
- רשום שקיבלה את התקציב כולו (ל"ת)מוטי 08/05/2013 11:26הגב לתגובה זו
- אפשר לפתוח דלת, לדעתי היא הוכיחה שהיא ראויה (ל"ת)אדר 08/05/2013 11:25הגב לתגובה זו
- 4.דובר אמת 07/05/2013 15:47הגב לתגובה זולקבל אחריות על סלבס ואירועי מותג זה לא לקבל תקציב או להשיק מותג ועל כך יאמר:
- יעל 08/05/2013 11:27הגב לתגובה זוהיא מטפלת בתקציב כולו
- 3.ליאת אריאב מטפלת בהם לא? (ל"ת)שיר א. 07/05/2013 08:39הגב לתגובה זו
- 2.כן דניאלה מטפלת במותג אבל לקבוצה יש הרבה מותג (ל"ת)אדוה 07/05/2013 08:39הגב לתגובה זו
- 1.לוריאל זה לא של דניאלה רייבנבך? (ל"ת)לא נעים 06/05/2013 20:56הגב לתגובה זו
- לא כל התקציבים (ל"ת)עמי 07/05/2013 07:12הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
