תקציבים חדשים למשרד הפרסום teenk: פרויקט הלהקה של NMC ונוקיה Lumia
משרד הפרסום teenk, בניהולו של יניב ויצמן מגיע מוכן לקיץ עם מספר תקציבים חדשים שצירף לרשימת לקוחותיו. המשרד שמתמחה בבני נוער וצעירים קיבל לטיפולו את תקציבי Nokia Lumia, אוזניות SOL Republic מבית iCongroup, ערוץ הילדים החדש ZOOM, המותג האיטלקי Cruciani וחברת המוסיקה NMC עם פרויקט 'הלהקה'.
לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "השיווק לבני הנוער הופך עם השנים למאתגר יותר ויותר והדרך להגיע לליבם מורכבת מתמיד. בזכות קהילת מובילי הדעה שמופעלת בטינק אנחנו מצליחים להישאר עם היד על הדופק תוך זיהוי טרנדים בזמן אמת. בני הנוער הם הראשונים לאמץ פלטפורמות חדשות כמו וואטסאפ, אינסטגרם וטאמבלר וחובתנו כמפרסמים להכיר פלטפורמות אלו תוך בניית כלי פרסום רלוונטיים ויעילים".
teenk ילווה את השקת מכשירי Nokia Lumia בישראל ויפיק פעילות בזירות הדיגיטליות בקרב בני הנוער. פרויקט 'הלהקה' היא תוכנית ריאליטי המשודרת בערוץ הילדים, ובמהלכה נבנית להקת פופ. בשלבי האודישנים נבחרים עשרה משתתפים הנכנסים למתחם אימונים מיוחד בו הם גרים יחד ועוברים סדנאות עם זמרים מובילים, שיעורי פיתוח קול, שיעורי ריקוד ועוד. אלו שיצליחו לשרוד עד סוף התכנית, ירכיבו את הלהקה אשר תהיה מיוצגת ומנוהלת על ידי חברת המוסיקה NMC. משרד הפרסום ילווה את הלהקה החדשה, וכמו כן יבנה את הזהות הדיגיטאלית של כל אחד מחברי הלהקה.
- 3.יניב הרודן שמשלם פרוטות לעובדיו (ל"ת)ערן 07/05/2013 08:41הגב לתגובה זו
- 2.06/05/2013 18:12הגב לתגובה זוכל הכבוד!
- 1.נצלני קטינים בושו והכלמו (ל"ת)איכס 06/05/2013 11:36הגב לתגובה זו