חוצות: 'מקסימדיה' משיקה מועדון לקוחות לחברות ויזמים בתחום הנדל"ן
חברת שילוט החוצות 'מקסימדיה' משיקה מועדון לקוחות לחברות ויזמים בתחום הנדל"ן, בשם MAXICLUB. החברה תעניק לחברי המועדון הטבות בעלות ערך כספי, בין היתר, פרסום על גבי שלטי חוצות במיקום לבחירת הלקוח ותנוהל על ידי ארז ביאלה.
המשנה למנכ"ל, דורית בן נעים: "למקסימדיה ניסיון רב שנים בפרסום פרויקטים למגורים בכל רחבי ישראל ומתן מענה ממוקד ללקוחות ממיטב חברות הבניה. כעת, ברצוננו לפתח ולהרחיב את הפעילות בתחום הנדל"ן ולכן הקמנו מחלקה המתמחה בפרסום פרויקטים מסוג זה".
'מקסימדיה' היא מוותיקות תחום שילוט החוצות בישראל ופועלת בשוק זה מעל ל-4 עשורים. היא מחזיקה בזכיונות בערים שונות ברחבי הארץ, ומציעה פרסום על גבי שלטי בילבורד, שלטי ענק, פוסטרים באיי תנועה, עמודי רחוב ושלטי תלת מימד במוקדים מרכזיים ברחבי הארץ.
- 2.אבי 02/05/2013 20:45הגב לתגובה זוהחברה הכי רצינית ומקצוענית בענף שילוט החוצות, שאפו על המהלך! בהצלחה!!!
- 1.יוני 02/05/2013 14:28הגב לתגובה זוכדאי לבנות בניין רק בשביל לקנות שלט הכוונה ממקסימדיה!!!
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
