פרסום ראשון

גיא בר-עם מגיע למודיעין: City Press זכתה במכרז הדפסת והתקנת השילוט בעיר

זיכיון החוצות כולל הפקה, התקנה ותפעול שוטף של כל מערך הפרסום והשילוט העירוני בעיר מודיעין, לרבות עיצוב, הדפסה ותלייה של המודעות
משה בנימין | (1)

חברת שילוט החוצות City Press מקבוצת 'ברעם פרסום מקורי' זכתה במכרז הפרסום שקיימה העיר מודיעין. הזיכיון כולל הפקה, התקנה ותפעול שוטף של כל מערך הפרסום והשילוט העירוני בעיר, לרבות עיצוב, הדפסה ותלייה של מודעות פרסום על מתקני השילוט הפזורים על עמודי התאורה במודיעין ומכבים-רעות - כך נודע לאייס.

יוזכר כי, חוזה זה מצטרף למספר חוזים בהם זכה ה-City Press בשנים האחרונות לרבות: ניהול מערך הפרסום העירוני בעיר ת"א יפו (נון סטופים) הכולל 1800 שלטים, ניהול הדפוס הדיגיטלי בפורמט רחב של אוניברסיטת בר אילן, כמו גם הדפוס בפורמט רחב של נ.ט.ע (מנהלת הרכבת התחתית), ניהול נראות סניפי H. Stern בישראל וחוזה לניהול הנראות של כל סניפי בנק הפועלים בישראל.

ברעם City Press - בית הדפוס הדיגיטלי, הוקם לפני כ-3 שנים במטרה להעניק שרותי דפוס לחטיבות המדיה של קבוצת ברעם. עם השנים פיתח המפעל התמחות בניהול פרויקטים לוגיסטיים מורכבים משלב התכנון, הדפסה וייצור ועד שלבי ההתקנה בשטח ופיקוח בקרת איכות. מעבר לייצור העצמי שנאמד במאות אלפי מ"ר מדי שנה, BARAM City Press פועל גם בשוק הבינלאומי ומייצא דפוס לרוסיה, ארה"ב, שוויץ ופינלנד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עכשיו נוכל לראות שלטים טובים בציר המנהלים שלי (ל"ת)
    משה 02/05/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.