TV

מבריק: קמפיין חוצות נגד אלימות כלפי ילדים - שרק הם מצליחים לראות

קמפיין שילוט רחוב שעלה לאחרונה בספרד מציג מודעה שנראית אחרת מזויות שונות, כך שילדים נחשפים למסר שמופנה אליהם ומבוגרים לא יכולים לראות
משה בנימין | (2)

רק לאחרונה נחשפנו לקמפיין חוצות מעניין שהגיע מקוריאה והציג פוסטר WI-FI חדשני, והנה קמפיין חדש שמגיע מספרד מצליח להעלות את הרף בדרך מבריקה לא פחות. עמותת ANAR שמעניקה סיוע לילדים ונוער בסיכון מצאה דרך מקורית להגיע לקהל היעד הצעיר, ורק אליו. בעמותה ביקשו להתמודד גם עם מצבים בהם הילדים שנמצאים בסיכון, מטעמי אלימות או התעללות מכל סוג, יוכלו להיחשף למודעה שמזמינה אותם ליצור קשר גם במקרים בהם הם מלווים במבוגרים. בהנחה שלילדים בסביבות גיל 10 יש מכנה משותף ברור מאוד - הגובה, הציג משרד הפרסום Grey מודעה חכמה שמציגה בעת ובעונה אחת 2 תמונות שונות, המושפעות מזוית הצפייה של העומדים מולה. דהיינו, מבוגרים יביטו בתמונה תמימה למראה ואילו הילדים ייחשפו למסר שמופנה אך ורק אליהם.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רעיון מבריק ומבורך (ל"ת)
    נטלי 01/05/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ששי בר 30/04/2013 21:34
    הגב לתגובה זו
    הפרסום הכי קריאטיבי שראיתי בזמן האחרון http://www.bunker.co.il/
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.