TV

פורנו וזנות - זה תמיד רע ושלילי? הנה פרסומת עם הרבה חומר למחשבה

הקריין שמספר על חוויותיו המיניות המרגשות בבתי הבושת נחשף בסוף הסרטון, במה שאמור להעניק לצופים נקודת מבט חדשה. צפו ותחליטו אתם
משה בנימין | (1)

"הייתי מאוהב פעם אחת בחיי, היא לא ידעה מזה. אני בטוח שהיא מעולם לא הבחינה בי. כעת, הזמנים האלו עברו, אני לא נשאר יותר מדי זמן עם אותה בחורה. אני משלם על זה, ואני נהנה מכך. אני יודע שזה לא חוקי אבל לא אכפת לי. גם לא לאבא שלי, שנהנה להתלוות אליי". כך, במילים אלו נפתח סרטון הפרסומת הלא שגרתי שמציג את הסיפור הייחודי של אסטה פילפוט (Asta Philpot) ומה שעומד מאחוריו. מאחורי סרטון הפרסומת עומד ארגון בשם Come4 שמנסה לקדם אג'נדה חדשה בכל הקשור לתעבורת הסקס ברשת האינטרנט. לדברי המניפסט של Come4 מטרתם היא לנכס לעצמם 1% מסך ההוצאה הכספית על תכנים פורנוגרפיים ברשת, בעזרת התכנים בתשלום שהם מציגים לקהל הגולשים. בעזרת כספים אלו הם מנסים לקדם מטרות חברתיות שיפחיתו את חוסר השיוויון בין אוכלוסיות שונות בנגישות למין, וכן בזכויות הפרט הקשורות בקיום יחסים מיניים. ב-Come4 מציינים כי "הגיע העת לחשוב מחדש באופן יסודי על הקשר בין האינטרנט למין ומיניות". התכנים המיניים שמוצגים באתר משויכים ליוזמות חברתיות ש-Come4 משתפת איתן פעולה. באתר מתחייבים גם לשקיפות מלאה בכל הקשור לזרימת הכספים. האתר מזמין גולשים להפוך לחברים, ולאחר מכן להוריד בתשלום תכנים מיניים. הגולשים בתורם יכולים להעלות תוכן משלהם, בצמוד לתג מחיר להורדה. באתר מתחייבים שאחוזים מהמחזור יוקדשו לקידום אותן מטרות חברתיות, כדוגמת זו של אסטה פילפוט, כאדם שסובל ממוגבליות פיזיות ועומד במרכז הקמפיין הנוכחי. הפעילות באתר עתידה לצאת לדרכה לקראת סוף חודש מאי הקרוב, והעומדים מאחוריו מאמינים כי "תוך חודשיים נוכל לאסוף מידע מספיק בכדי לתכנן את העתיד של מהפכת הסקס 2.0".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    (ל"ת)
    סקסי אייס ! 30/04/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.