עד הבית: הכרזות הדיגיטליות של תלמידי בצלאל ל-'שוופס' יסעו ברחבי הארץ

במסגרת שיתוף פעולה בין מותג המשקאות והמחלקה לתקשורת חזותית באקדמיה בצלאל, יוצגו הכרזות של הסטודנטים על גבי רכבים ממותגים
משה בנימין | (2)

שיתוף פעולה בין המחלקה לתקשורת חזותית באקדמיה בצלאל ומותג המשקאות הקלים 'שוופס' יציג את הכרזות הדיגיטליות של הסטודנטים ברחבי הארץ על גבי רכבים ממותגים שייסעו ברחבי הארץ במהלך חודש מאי. שיתוף הפעולה עם 'שוופס' נערך במסגרת הקורס "כרזות זזות" בהנחיית ארז גביש מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. בקורס, שהתקיים השנה בפעם הראשונה, התמודדו הסטודנטים עם עיצוב למדיה דיגיטלית במרחב הציבורי - מסכי הקרנה המשמשים "שלטי חוצות". במהלך הקורס נבחנו המאפיינים המיוחדים של המדיה - עיצוב על ציר זמן, אנימציה והניראות של הכרזות במרחב. שיתוף הפעולה עם 'שוופס' היה התרגיל המסכם של הקורס. המותג הוצג לסטודנטים והם התבקשו לעצב כרזה המבטאת את ערכיו. התרגיל נמשך כחדשיים במהלכו נערכה הגשת ביניים בנוכחות נציגי החברה, ובסופו נבחרו הזוכים בפרסים כספיים. פרופ' עדי שטרן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית: "במחלקה רואים חשיבות גדולה בשיתוף פעולה עם 'שוופס'. שיתוף הפעולה מאפשר לסטודנטים להתנסות בעיצוב בגבולות מותג קיים ומוביל, תוך מגבלות מסחריות ועבודה מול דרישות לקוח, ול- 'שוופס' לייצר פרסום חדשני ויצירתי ע"י הדור הבא של המעצבים בישראל". לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "שיתוף פעולה מיוחד מסוגו בין חברת יפאורה והמותג 'שוופס' לבין בצלאל נוצר כאשר פתחנו בפני הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית, את האפשרות לעצב ולאייר כרזות בתנועה מעין סרטון קצר בלופ, שמציג את המותג 'שוופס' ותואם את ערכיו. המטרה היתה לחבר שני מותגים דומיננטיים ומובילים בתחומם ולחזק את הצד היצירתי, המיוחד והשונה בכל הנוגע למותג 'שוופס'". היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליון שקלים. עבודות הסטודנטים, יוקרנו על גבי מסך בגודל 12 מ"ר, יובלו ע"י הטנדר הממותג וילוו בפעילות גרילה עם דיילות שיחלקו בקבוקי 'שוופס' במקומות בילוי ברחבי תל אביב במהלך חודש מאי.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לירון 29/04/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    ממש מושקעים! כל הכבוד על השת"פ
  • TALI FLASH RULES!! YOU GO BLONDIE (ל"ת)
    NIGGER 30/04/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.