יהושע TBWA נפרד מתקציבי משפחת קוזינץ: 'לחמן' למכרז, 'קידום' ל-FOUR
קצת יותר מחצי שנה לאחר שהפעילות של קבוצת 'קידום' נרכשה על ידי משפחת קוזינץ מידי קבוצת קפלן העולמית, מתקבלות ההחלטות הראשונות של עמנואל קוזינץ, הבעלים החדש, על העברת תקציב המכון ללימוד פסיכומטרי 'קידום לך תצטיין' מיהושע TBWA, לידי משרד הפרסום FOUR ועל הוצאת תקציב הפרסום של 'לחמן' בגרויות ופסיכומטרי למכרז.
ההחלטה להוציא את התקציב שמטופל ביהושע TBWA מזה כשלוש שנים, מגיעה דווקא בשנה בה המשרד השיק קו פרסומי חדש למותג, בקונספט 'העפרון הכי מחודד' - פעילות שזכתה לחשיפה ועניין, בדגש על הקמפיין שעלה בתקופת
היקף הפעילות של מותגי קידום נאמד בכ-5 מיליון שקלים, כשמתוכם 2.5 מיליון שקלים, חלק הארי, הוא תקציב המכון הפסיכומטרי 'קידום' והשאר מתחלקים בין 'לחמן' ו'וול סטריט'. עוד נודע לאייס כי הבעלים החדשים של קבוצת קידום ומותגיה החליט על רכישת המדיה באופן עצמאי, לאחר שבשנים האחרונות טופל תקציב המדיה על ידי חברת המדיה בה שותף יהשע TBWA TMF.
- 4.דוד 01/05/2013 12:38הגב לתגובה זוכן ירבו לקוחות כאלה שמוצאים את המדיה "מדיר החזירים" שקיים כרגע בשוק. עוד לקוח שמבין שגוזרים אותו, ויהושוע שקט שקט אבל יודע לגזור מצויין
- 3.שיילך לקנות בזוקה עם הכסף שיחסוך במדיה (ל"ת)לקוח מגוחך 28/04/2013 17:55הגב לתגובה זו
- 2.ואחר כך לקמפיין "מגיבים מטעם" (ל"ת)יובי 28/04/2013 17:47הגב לתגובה זו
- 1.גיא 28/04/2013 16:39הגב לתגובה זולזה אתם קוראים קונספט? זה סתם טמטום ויזואלי בלי שום מסר או הגיון. אפילו הביצוע היה גרוע! טוב שהם עזבו אותם. המותג הזה הפך לבדיחה.
- שי 28/04/2013 17:01הגב לתגובה זובקמפיין הבא נעבור למממורמרים.