
יש עתיד בפרסום: WEB3 מכרה שליש ממניותיה לווילאג' מדיה תמורת 10 מ' ש'
קבוצת המדיה העצמאית
העסקה עם WEB3 מחזקת למעשה את הפעילות של תאגיד המדיה הדרום אפריקאי בישראל. ההתקשרות בין הצדדים ותהליך הרכישה בוצעו על ידי מנהלי ווילאג' מדיה: ג'יסון גליק, וויליאם קירש וד"ר מייקל גורדון, זאת באמצעות הזרוע הישראלית של הקבוצה, בבעלות איזי קירש. ב-2008 רכשה החברה 50% מחברת שילוט האוטובוסים כנען, וב-2009 רכש התאגיד את חברת שילוט החוצות מקסימדיה.
לדברי ג'ייסון גליק, מנהל הפעילות בישראל: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם WEB3 ומקווים להביא מהניסיון שלנו במדיה בינלאומית לפעילות של החברה ובמקביל ליהנות מהידע הרב והקשרים של WEB3, מהלך אשר יאפשר לנו כניסה לתחום נוסף בישראל".
שחף בר גפן, מייסד ומנכ"ל קבוצת WEB3: "אנו שמחים על עסקת הרכישה אשר מתכתבת היטב עם תהליך המיתוג מחדש שאנו עוברים בימים אלו. אנו רואים בקבוצת וילאג' מדיה פרטנר אסטרטגי מהמעלה הראשונה. לקבוצת WEB3 תוכניות רבות לעתיד הקרוב, וביניהם הרחבת הפעילות הבינלאומית ויזמויות נוספות בשוק המקומי".
WEB3 מתמחה במדיה חדשנית ומפתחת פתרונות פרסום מתקדמים בארץ ובעולם. עיקר פעילותה בזירת המדיה הדיגיטלית - אינטרנט וסלולר. החברה מפעילה 2 חברות בנות: 'מייפל', המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות ו'פוזיטיב מובייל', המתמחה בפרסום בסלולר. בין לקוחותיה נמנות החברות הגדולות בישראל: מי עדן, נביעות, סלקום, אורנג', כללית, תנובה, AIG, אל על, 013 נטוויז'ן, בנק הפועלים, בנק לאומי, הוט, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.