צילום: לוגו

מכוונת גבוה: טוויטר חתמה עם פובליסיס על הסכם הפרסום הגדול שלה אי פעם

חתמה על הסכם בהיקף של מאות מיליונים עם 'סטארקום' מבית פובליסיס. בשוק מעריכים כי מחזור הפרסום של טוויטר יוכפל ל-583 מיליון ד' בשנת 2013
משה בנימין | (1)

רשת הפרסום השלישית בגודלה בעולם - 'פובליסיס' חתמה על הסכם פרסום בהיקף של מאות מיליוני דולרים (פרוס על מספר שנים) עם הרשת החברתית הוותיקה ואחת היציבות בתחום - טוויטר. מדובר בעסקת הפרסום הגדולה ביותר שחתמה אי פעם הרשת החברתית - כך על פי דיווח בפייננשל טיימס.

פובליסיס ששמה לעצמה למטרה להוביל את חזית הפרסום בדיגיטל ידועה בשנים האחרונות בעיקר בזכות רכישות הענק שלה בתחום, מסביב לעולם, בדגש על שווקים מתפתחים. העסקה מול טוויטר אמורה לייצר מצב של WIN-WIN עבור הרשת החברתית ורשת הפרסום, שיציגו למפרסמים המובילים חבילת פרסום משולבת ועדכנית.

בעידן בו מתפרסמים מחקרים רבים שקושרים בין רייטינג לשימוש ברשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק - העסקה בין הצדדים אמורה לתת לצוותי השיווק בחברות המובילות מענה למקום בו מחכה הקהל הצעיר, והדור הבא אחריו ואליו צועד עולם השיוק הדיגיטלי.

בעבר הצהירו כבר בכירים בטוויטר על הכוונה הברורה של החברה לקשור את עתידה העסקי עם גופי הטלוויזיה, וכך לקחת את חלקה בעוגת הפרסום האסטרונומית של שוק הטלוויזיה הבינלאומי. מנגד בכירים בחברת המדיה של פובליסיס ציינו כי טוויטר עברה משלב הנסיון לשלב בו היא חיונית בהצעת המדיה ובמהלכים השיווקים. במקביל לשיתוף הפעולה בין פובליסיס לטווייטר, מתכוונים הצדדים להקים 'מעבדת טלוויזיה חברתית' במטרה ללמוד כיצד מפרסמים יוכלו להשפיע על הרגלי צפייה בטלוויזיה באמצעות קמפיינים במדיה החברתית.

התחזיות אופטימיות: על פי חברת המחקר EMarketer, צפוי מחזור מכירות הפרסום של טוויטר להכפיל את עצמו בשנת 2013, ולהגיע להיקף פעילות של 583 מיליון דולר, לעומת 288 מיליון דולר ב-2012. אנליסטים נוספים צופים לחברה מחזור של 750 מיליון דולר ב-2013 עם רווח של 145 מיליון דולר.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ארי 23/04/2013 23:23
    הגב לתגובה זו
    כי בישראל פובליסיס הוא משרד מוביל ולטוויר יש אחוז חדירה מטורף!