חיים בסרט: תקציב הדיגיטל של קולנוע 'לב' יטופל במשרד הפרסום twisted
משרד הפרסום twisted בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור מסכם פתיחת שנה מוצלחת למדי עם גיוס טרי של תקציב נוסף - קולנוע 'לב' - כך נודע לאייס. היקף התקציב מוערך בכמיליון שקלים, והוא כולל, מטבע הדברים, השקות של סרטים חדשים לאורך השנה וטיפול במותג עצמו בעולם הדיגיטלי. כאמור, בחודשים האחרונים גייס twisted (שהכריז על מעבר ממשבצת הדיגיטל למשרד פרסום שנותן שירות מלא) מספר תקציבים חדשים ביניהם: תקציב הדיגיטל של 'וניש קליה' מבית 'רקיט בנקיזר' - לאחר מכרז שהתקיים בין מספר משרדים. כמו כן תטפל טוויסטד בקמפיין הקרוב של המותג AIR WICK. המשרד גם קיבל לידיו את תקציב הפרסום של הולמס פלייס, שטופל עד כה ב-Y&R ישראל, תקציב קמפיין הטלוויזיה והדיגיטל לקידום היום הפתוח של המסלול האקדמי המכללה למינהל (תקציב שבאורח קבע מחזיק בו מקאן אריקסון). בנוסף, הצטרפו למשרד בתחילת השנה גם תקציבי הדיגיטל של מחלבות שטראוס, כאשר המותגים שיטופלו בטוויסטד הם: דנונה, אקטיביה, דנכול ואקטימל, שטופלו עד כה באידאולוגי'ק. קרן פרידמן, מנכ"לית טוויסטד, מוסיפה: "2013 התחילה בעוצמה והיא הולכת להיות שנה מאתגרת, שאנו מאמינים שתהיה מלאה בפריצות דרך ועבודה אפקטיבית וחדשנית עבור לקוחותינו. ברור לנו שהשנה יותר ויותר מפרסמים יחפשו לעצמם שותפים חדשים ומרעננים. אנחנו חלק מהמפץ הגדול של ענף הפרסום ומציעים אלטרנטיבה מעניינת ושונה מכל מה שיש במשרדים השונים בשוק - משרד שמעניק פתרונות יצירתיים ואפקטיביים בכל אמצעי המדיה, אבל הנשמה שלו דיגיטלית. וזה המפתח להצלחה בעידן הזה".
- 5.אלייי 24/04/2013 16:06הגב לתגובה זוזה כן נקרא "מפץ גדול" (בלי קשר לכתבה) כי יותר ויותר קמפיינים דיגיטליים/פייסבוק עוברים מהמשרדים הגדולים...תוסיפו לזה בנייה של אפליקציות (כולל קונספט/איפיון/עיצוב/תיכנות) שזה הדבר הבא בעצם (בקרוב רשתות חברתיות מבוססות מיקום ישתלטו על העולם) ותבינו שיש "זליגה"
- 4.קסוטו 24/04/2013 10:31הגב לתגובה זוטוויסטד ידאגו לאכול לכם את התקציב הקטן גם כך, וידאגו לסיים את ההתקשרות עם קולנוע לב תוך שנתיים אחרי שהצליחו לקרוע לו את הכיס.
- 3.אלון, קרן, אייל - ברכות :) (ל"ת)נטלי 24/04/2013 10:18הגב לתגובה זו
- 2.23/04/2013 21:22הגב לתגובה זוקיבלו תקציב דיגיטל קטן.
- הדס 24/04/2013 18:51הגב לתגובה זומברוק. תפרחו ותעלו ותצליחו. מגיע לכם מאד. ונסו לדלג על כל המפרגנים כאן בדרך...ממש אנרגיה מיותרת לקרוא את הזבל הזה.
- 1.23/04/2013 18:48הגב לתגובה זוטיפשה

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד.
רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן
עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.