זוז הצידה QR code: הדבר הבא מגיע מקוריאה - פוסטר WI-FI שמוצא אתכם
טאבלטים, אייפונים, מסכי תלת מימד ועוד - לפרינט הוותיק, המדיה הראשונה ששימשה לפרסום מסחרי בהיקפי עבודה גדולים, לא חסרים מתחרים אבל הוא לא מרים ידיים ומיישר קו עם העידן הדיגיטלי. פיתוח קוריאני חדש הציג לאחרונה את פוסטר ה-WI-FI הראשון בעולם. כשמו כן הוא, בפוסטר שנראה לעין בלתי מזוינת כפרינט נייר תמים למראה מוטמעת טכנולוגיית ה-WI-FI וזו משדרת אותות למשתמשים בסביבה. להבדיל מה-QR קוד שמחייב התייצבות פיזית מול הדף עליו הוא מודפס, במקרה של פוסטר ה-WI-FI, הטכנולוגיה מוצאת את המשתמשים בעלי הסמארטפונים ושולחת אליהם הזמנה לגלוש באופן חופשי על הרשת, ששמה כשם הפוסטר. בסיאול, הפוסטר בא לידי ביטוי במסגרת מהלך לקידום סרט קולנוע חדש. מכשירי הטלפון של המשתמשים זיהו את הרשת החינמית, בשם הפוסטר, ומשלחצו עליה קיבלו תכנים שקשורים בסרט, כמו הטריילר הרשמי ב-HD ועוד. בסרטון הקייס סטאדי (מצורף לצפייה למטה) מדווח כי המהלך הצליח להביא למכירה מוקדמת של 60% מהכרטיסים, מיליון צופים תוך 3 ימים ועלייה של 28.5% בטראפיק של אתר הסרט.

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד.
רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן
עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.