לאחר עשור: פלאפון נפרדת מפליישר ומעבירה את תקציב היח"צ לשלמור

מזה מספר חודשים שפליישר לא מטפלים בפלאפון. בחברה קיימו מספר פגישות עם גורמים בענף היח"צ, ולאחרונה הוחלט כי שלמור יזכה בתקציב הנחשק
משה בנימין | (1)

לאחר עשור של פעילות משותפת החליטה חברת הסלולר פלאפון לסיים את ההתקשרות עם משרד היח"צ פליישר, ולהעביר את הטיפול בתיק היח"צ שלה לידי אירינה שלמור ו'שלמור תקשורת'. מדובר באחד מתקציבי היח"צ הגדולים והנחשקים בשוק המקומי שלמעשה חוזר ל'שלמור' שטיפל בו בעבר הרחוק לפני 'פליישר'. בחודשים האחרונים קיימה פלאפון, בראשות הדוברת נוי קדם, מספר פגישות עם משרדים מובילים בשוק ביח"צ, כאשר במקביל ההתקשרות עם פליישר כבר הסתיימה, ובחברה התנהלו באופן עצמאי. שלמור תקשורת הוא אחד המשרדים המובילים בתחומו. בין לקוחותיו נמנים: תנובה, חוגלה, מקדונלד'ס, א.דורי, רשת פתאל, צומת ספרים, יורוקום פנסוניק, תאגיד המיחזור אל"ה, ארגון ההייטק הישראלי, קבוצת גלובוס גרופ, נמל תל-אביב, הכרם, דיפלומט, דנשר ועוד. הבחירה בשלמור מלמדת על אסטרטגיית היח"צ החדשה של פלאפון. זאת לאחר שנים שפעלו יחד עם פליישר, משרד בעל קווי אופי והתמחות שונה מזה של שלמור. בפלאפון מכוונים כעת למשרד שיעניק להם את הפונקציה המשלימה, מעבר לייעוץ שנוגע להבנה מעמיקה בתחום הסלולר, נושאים פיננסיים, דוחו"ות ועוד. שלמור אמור להעניק לפלאפון שירות שיתמקד ביוזמות חדשות, תרבות ולייף סטייל, פנייה לקהלי יעד חדשים, חשיבה קמעונאית ויצירת קשרי עבודה חדשים עם גורמים רלוונטיים בשוק התקשורת. מרב מלובן, סמנכ"ל ושותפה בשלמור, תוביל את הפעילות מטעם המשרד. דוברת החברה נוי קדם תמשיך להוביל את מערך ההסברה והאסטרטגיה התקשורתית של החברה, בכלל זה נושאי טלקום, רגולציה, דוחות כספיים, יחסי עבודה, ונושאים הקשורים להנהלת החברה. יצוין כי בין קדם ואירינה שלמור יש היכרות מוקדמת מהתקופה בה שימשה קדם כסמנכ"ל במשרדו של מוטי שרף שהיה שותפה של שלמור. קדם, דוברת פלאפון, מסרה היום: "אני מודה לפליישר על תרומתם להפיכת פלאפון למותג מנצח בשוק התקשורת. שלמור תקשורת הוא אחד המשרדים המובילים בענף, ואני מאמינה ביכולתם להביא עמם יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, שיסייעו בפעילותה התקשורתית של פלאפון". בכל הקשור לריטיינר החודשי מדובר באחד התקציבים הפעילים והאסטרטגיים בשוק הישראלי - מה שהופך את ההישג של אירינה שלמור למשמעותי. יוזכר גם כי בנוסף לפלאפון השיבה לידיה אירינה את תקציבי 'טעם טבע אלטמן' ונמל תל אביב בהם טיפלה בעבר. הבחירה בשלמור היא המענה של פלאפון, בתחום היח"צ לשינויים הדרסטיים בשוק הסלולר. התהפוכות הרגולטריות שהולידו שחקנים חדשים ותחרות על כל שקל ולקוח מחייבים שינוי גישה מצד השחקנים הוותיקים: פלאפון, פרטנר וסלקום, מה שמעניק משנה תוקף למשימה ולקרדיט שקיבלה אירינה שלמור מפלאפון. ממול היא תפגוש את רני רהב בגזרת סלקום, יחד עם מחלקת הדוברות הפנימית החזקה של סלקום, את עמליה גלזר בפרטנר, את שטרית מדיה גרופ ב-Youphone/יופון והראל מורדי בגולן טלקום.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    או שבמקום כל הקשקוש פשוט קצצו בתקציב (ל"ת)
    חיים 23/04/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.