בעזרת השם: פיינליסט למהלך 'אופל קורסה YOU' של גיתם בתחרות ה-CLIO
תחרות הפרסום
כזכור, במהלך 2012 השיק מותג הרכב 'אופל' דגם חדש של קורסה, בדגש על קהל יעד צעיר. במשרד הפרסום שליווה את ההשקה נהגתה
המהלך התברג לרשימת הפיינליסטים בקטגוריית Content & Contact (תוכן ומגע/ יצירת קשר), אחת מ-19 קטגוריות הנכללות בתחרות הניו יורקית.
יצוין עוד, שתחרות ה-CLIO נחשבת לאחת הקשות והמוערכות בסבב העולמי. רק כ-3% מסך העבודות המוגשות זוכות בסוף התחרות להתהדר בפסלון ואילו 1% בלבד מהעבודות המוגשות מקבלות את פסלון הזהב. לצוות השיפוט המורכב מאנשי קריאייטיב מובילים מעשרות מדינות שמורה גם הזכות להעניק ציון גבוה במיוחד לעבודה אחת יוצאת דופן בכל קטגוריה, מה שיכול לזכות אותה בתואר הכמעט בלתי אפשרי של GRAND CLIO.
התחרות הניו יורקית כבר חייכה בעבר לאנשי גיתם BBDO. ב-2011 זכה המשרד בארד, בקטגוריית הפרינט עבור סדרת המודעות המוצלחות למותג המסטיק 'הובה-בובה'.
הקרדיטים למהלך אופל קורסה YOU: סמנכ"ל קריאטיב: שני גרשי, מנהל קריאטיב: כרמל אבוזלף, שגיא בלומברג, ארט: איתן כהן, קופירייטר: ארנון רותם, מנהל קריאטיב פלנינג: רן אלון, סמנכ"ל לקוחות: אליקה מרחבי, מנהל לקוחות: יונתן רגב, תקציבאי: אודליה שטרן, סמנכ"ל דיגיטל: גיא פורה, מנהל לקוחות דיגיטל: עמית גורביץ, מנהלת סטודיו דיגיטל: קארין מזור, מעצב דיגיטל: חזי יוסף, מתכנת: רומן רוזנוב, איליה פתלביץ, סמנכ"ל פלנינג: נועה שלח-סובול, מנהל פלנינג: לילי אהרון, פלנר: אמיר בירן, מנהלת הפקה: נוגה שגיא, מפיק: ירדן ביטון, טלי ששון, חברת הפקה: אמיר פיינגולד, צלם: אייל נבו, עורכת: ג'סיקה קלברמן, מנהל סטודיו: שלומי בר, פוטושופ: אריאל ויתקון, אלכס מליק-אדמוב, מעצב סטודיו: עינת וינשטוק, סימה בן חיים.
- 1.שמיל 18/04/2013 09:18הגב לתגובה זוובסה"כ אחד חשב על הרעיון. מישהו יודע מי זה היה?
- אח של שמיל 18/04/2013 09:38הגב לתגובה זושמיל נשמה, אבא ואמא ידעו למה הם נתנו לך פחות יחס כשהיית קטן יא ילד קקה תבין, לפרגן ולתת קרדיט (אפילו לזו שחתכה את הקאפה שעליה הודפסה העבודה לתחרות) זה יופי של דבר. אז קח את עצמך לשירותים ותבכה קצת על זה שאתה קקה יא קקה לא מפרגן.