'הבצפר' מרים לחיים: תערוכת הסיום של קורס הקופי עבור 'מועצת הגפן והיין'
ביום חמישי האחרון נערכה בנמל תל אביב תערוכת הסיום של קורס הקופירייטינג ה-20 של 'הבצפר'. פרויקט הגמר של התלמידים עסק בתרבות צריכת היין בישראל במסגרת שיתוף פעולה עם 'מועצת הגפן והיין בישראל'.
הסטודנטים התבקשו להציג כרזות שיעודדו הנגשת צריכת היין להמונים תוך דגש על שתיית אלכוהול אחראית. על פי 'המועצה לגפן ויין בישראל', הישראלי שותה בממוצע כ-15% מכמות היין ששותה האירופאי, נתון אותו ניתן ליחס לחוויה התרבותית הנלווית אשר מייחסים האירופאים לשתיית היין.
בין הנתונים שהוצגו לסטודנטים עולה כי היין נתפס כמרתיע ואליטיסטי. הסטודנטים נתבקשו לשבור את הסטיגמות הללו בצורה קריאייטיבית, תוך ניצול העובדה כי חלה עלייה בתודעת היין במסעדות, ירידה במחירי היינות האיכותיים וביקוש גובר ליינות תוצרת היקבים הישראליים בעולם.
במקום הראשון מבין הסטודנטים זכה קובי לביא, במקום השני זכה יריב מוסקוביץ' ובמקום השלישי זכה יוסי סבג.
הכרזות הזוכות במקום ה-1: קובי לביא
הכרזות הזוכות במקום ה-2: יריב מוסקוביץ'
הכרזות הזוכות במקום ה-3: יוסי סבג
- 14.שרון - למדה בבצ'פר 20/04/2013 09:11הגב לתגובה זואני באמת לא יודעת כמה מהתגובות שתולות או אמיתיות .זה נשמע כמו גוף פמיניסטי קיצוני שהגיב.דעתי שהעבודות שנונות ,קלילות ומתוחכמות.ומה שמזעזע זה שאנשים שקשורים לעולם הפרסום מגיבים כך!!!!!זאת לא פרסומת שאמורה לעלות לשידור ולעבור צנזורה.זאת עבודת גמר ויש לה מטרה אחת להעביר את המסר מילולית וויזואלית מבלי לחשוב על תגובת הדתיים,הפמיניסטים והחברים הפאנאטים שלהם.אז לכל אלו שהיין לא החליק להם בגרון...תכנסו לפרופורציות ומאחלת לחיים!!!
- 13.שי 18/04/2013 07:44הגב לתגובה זולכל המתחסדים! מדובר בפרסומת בסה"כ. הפרסומת מצחיקה ומעבירה מסר לקהל הצרכנים בצורה נצחיקה וטו לא... האם הפרסומת לתפוזינה יותר טובה?
- 12.אסתי 17/04/2013 17:17הגב לתגובה זואוי יריב מוסקוביץ'. איזו פרסומת נוראה אבוי למורים של יריב מוסקוביץ' - שהעניקו לו פרס על הפרסומת הזו.
- 11.ייצרן יין 17/04/2013 15:47הגב לתגובה זואם זה מה שמועצת הגפן והיין מאמצת, אני מתבייש בזה, ואני מתבייש בה. היא לא מדברת בשמי אינני חושב להתייחס אליה כלל בעתיד!
- 10.בושה לביצפר ולתלמידיו... מחפיר!!! (ל"ת)17/04/2013 12:58הגב לתגובה זו
- 9.archer 16/04/2013 12:07הגב לתגובה זופרסומות כאלו לא יגיעו רחוק מסר מיני מובהקת,רואים שמי שביצע את העבודה הם גברים!!!חבל ביזבוז זמן !!!יש רעיונות קריאטיבים אחרים
- 8.אברום 16/04/2013 10:05הגב לתגובה זורמה נמוכה של חשיבה הולך להכי נמוך. מתאים לעבודת גמר של חרמנים זבי חוטם.
- 7.יעל 15/04/2013 15:25הגב לתגובה זוהפרסומת הראשונה נותנת הבנה שצריך לשתות הרבה יין כדי לשכוח - כלומר, להשתכר. הפרסומת השני בעלת קונוטציה מינית ופוגענית. גורמת לגברים לפעול כנגד הנשים. זה מה שנער מתבגר יגיד לאישה... ממש זלזול בנשים. הפרסומת השלישית מצוינת.
- י 15/04/2013 16:16הגב לתגובה זוחכי למוצאי יומעצמות נראה כמה בחורות נאנסו. במיוחד עם בקבוקי יין
- 6.חבל חבל הבאאז בפייס התחיל כדאי שתתנצלו (ל"ת)אר 15/04/2013 15:18הגב לתגובה זו
- 5.ישראל 15/04/2013 13:05הגב לתגובה זואולי צריך לדחוף לכל אחת מהנשים שותפות לפרסומת איזה בקבוק יין שעומד הרבה זמן. אבל עד לקצה. שיקרע להן את הצורה
- 4.רונה 15/04/2013 11:25הגב לתגובה זומזעזע! דוחה! מעורר גועל ושאט נפש! להוריד את זה מייד!!
- 3.מנסה שלא 15/04/2013 11:17הגב לתגובה זופרסומת מצחיקה, חדה, חושנית.... היין פה לא מן משהוא אליטיסטי, הוא משקה אלכוהולי והוא ממכר ומשכר. יש פה התחסדות של פרסומאים ותיקים שמקנאים בצעיר פעור שחשב על זה לפנהם. אני מאמינה שהפרסומת עשתה את שלה ברגע שמדברים עליה כל כך ובמיוחד לסטודנט המבריק שעשה אותה.... וכן אני אישה! פמניסטית מן השורה!
- רונית 16/04/2013 12:22הגב לתגובה זומדברים על הפרסומת ומזיקים למוצר !!!פרסום זה לא רק תרגילים ומשחקים של פרסומאים מנותקים מהצרכן! ההשפעה פה היא הרתעה וגועל משימוש במוצר וזה בתור אחת מעריכה יין כמוצר טעים כיפי ובריא ולא מוותרת עליו בשום ארוחה משפחתית. הפרסומאים פה רצו שידברו על הפרסומת שלהם אפילו אם זה מזיק למוצר!!!!!!!
- ישראלי 15/04/2013 16:15הגב לתגובה זואו אולי בחורה מורעבת.
- 2.שושי שמיר 15/04/2013 08:32הגב לתגובה זוגם בכתבה וגם בעבודות אחרות שראיתי - מטריד מאוד שבית ספר לפרסום מעביר עבודות פוגעניות כלפי נשים וגברים כאחד! פשוט מבחיל!
- 1.טל 14/04/2013 16:12הגב לתגובה זומזעזע. מביך. סקסיסטי. לא מכבד