הקידום העצמי עובד: פיינליסט לבאומן בר ריבנאי בתחרות הפרסום ONE SHOW

הסרטון של המשרד ובו הסבר בדרך מקורית למונח 'Integrated Advertising' זכה לפיינליסט בתחרות הניו יורקית בקטגוריית ה-Self Promotion
משה בנימין | (3)

לפני יותר מחצי שנה הפיק משרד הפרסום באומן בר ריבנאי סרטון עצמאי ובו הסבר בהיר ויסודי, ובדרך קריאיטיבית למדי למונח הטרנדי של אותה התקופה - 'Integrated Advertising'. כעת, עם פתיחת עונת תחרויות הפרסום הגיע הזמן לאסוף את השלל, בדמות פיינליסט בקטגוריית ה-Self Promotion בתחרות הפרסום הניו יורקית והמאוד נחשבת ONE SHOW מקבוצת ONE CLUB. תחת הכותרת הלא מתחכמת ?So what is Integrated Advertising ביקש המשרד להציג תשובה לשאלה, ועשה זאת בדרך מקורית. הסרטון בנוי בקונספט חביב שכולל קופסת קרטון, מלאה בכל טוב, כשעליה למעשה מוצגת כל ההדרכה/ההתפתחות ההיסטורית של פרסום משולב. בשילוב של גזירי נייר, איור מינמליסטי, שאר הפתעות ו-2 זוגות ידיים עסוקות, הקופסה מחליפה תפקידים ומייצגת אמצעי מדיה ותקשורת שונים. בחודש עלייתו לאוויר, בספטמבר 2012 נבחר הסרטון של באומן לוידאו הטוב ביותר באתר הפרסום Ads of the world. בזמנו עמד הסרטון על כ-70 אלף תפיות וכיום הוא עומד על כ-114 אלף צפיות, בגרסתו דוברת האנגלית. הגרסה המקומית דוברת העברית רשימת הקרדיטים לסרטון כוללת בין הכותבים גם את מנכ"ל המשרד יוסי לובטון. על הקונספט והבימוי אמון ערן (שושו) שפניר ודוגמני הידיים הם ליאת סמואל ויוגב סיוון. שאר הקרדיטים: ארט: סטודיו "Darom" (ינטין רוזנבורג ו-לי לוי), כתיבה: יוסי לובטון, דורית גווילי, נדב פרסמן, מעיין טירנגל, גילי ששון וערן (שושו) שפניר, מנכ"ל: יוסי לובטון, משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם לוי, סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, סמנכ"לית הפקה ותוכן: דורית גווילי, מפיקה: בשמת מרמרלי, צלם: אופיר קדמי, מוסיקה מקורית: רן שם טוב ושירי הדר, עורך סאונד: איתי סוויסה, עבודת פוסט: Snowball, מפיקת פוסט: אורית מלכה שלבובסקי, עורכי אונליין: אנדריי לוצקר ואריאל לוונטל.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ישראל ישראליק 14/04/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    זה הביא לקוח?
  • 2.
    קולגה 14/04/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    עמוס בקלישאות ובלי ממש תובנות חשובות. עדיין עשוי נהדר!
  • 1.
    יפה להם! סרט מרשים ויצירתי אם כי ארוך מדי... (ל"ת)
    שני 14/04/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.