הקידום העצמי עובד: פיינליסט לבאומן בר ריבנאי בתחרות הפרסום ONE SHOW
לפני יותר מחצי שנה הפיק משרד הפרסום באומן בר ריבנאי סרטון עצמאי ובו הסבר בהיר ויסודי, ובדרך קריאיטיבית למדי למונח הטרנדי של אותה התקופה - 'Integrated Advertising'. כעת, עם פתיחת עונת תחרויות הפרסום הגיע הזמן לאסוף את השלל, בדמות
תחת הכותרת הלא מתחכמת ?So what is Integrated Advertising ביקש המשרד להציג תשובה לשאלה, ועשה זאת בדרך מקורית. הסרטון בנוי בקונספט חביב שכולל קופסת קרטון, מלאה בכל טוב, כשעליה למעשה מוצגת כל ההדרכה/ההתפתחות ההיסטורית של פרסום משולב. בשילוב של גזירי נייר, איור מינמליסטי, שאר הפתעות ו-2 זוגות ידיים עסוקות, הקופסה מחליפה תפקידים ומייצגת אמצעי מדיה ותקשורת שונים.
בחודש עלייתו לאוויר, בספטמבר 2012 נבחר הסרטון של באומן לוידאו הטוב ביותר באתר הפרסום Ads of the world. בזמנו עמד הסרטון על כ-70 אלף תפיות וכיום הוא עומד על כ-114 אלף צפיות, בגרסתו דוברת האנגלית.
הגרסה המקומית דוברת העברית
רשימת הקרדיטים לסרטון כוללת בין הכותבים גם את מנכ"ל המשרד יוסי לובטון. על הקונספט והבימוי אמון ערן (שושו) שפניר ודוגמני הידיים הם ליאת סמואל ויוגב סיוון. שאר הקרדיטים: ארט: סטודיו "Darom" (ינטין רוזנבורג ו-לי לוי), כתיבה: יוסי לובטון, דורית גווילי, נדב פרסמן, מעיין טירנגל, גילי ששון וערן (שושו) שפניר, מנכ"ל: יוסי לובטון, משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם לוי, סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, סמנכ"לית הפקה ותוכן: דורית גווילי, מפיקה: בשמת מרמרלי, צלם: אופיר קדמי, מוסיקה מקורית: רן שם טוב ושירי הדר, עורך סאונד: איתי סוויסה, עבודת פוסט: Snowball, מפיקת פוסט: אורית מלכה שלבובסקי, עורכי אונליין: אנדריי לוצקר ואריאל לוונטל.
- 3.ישראל ישראליק 14/04/2013 23:07הגב לתגובה זוזה הביא לקוח?
- 2.קולגה 14/04/2013 18:10הגב לתגובה זועמוס בקלישאות ובלי ממש תובנות חשובות. עדיין עשוי נהדר!
- 1.יפה להם! סרט מרשים ויצירתי אם כי ארוך מדי... (ל"ת)שני 14/04/2013 14:21הגב לתגובה זו