JCDecaux: נפתחה ההרשמה לתחרות הקריאייטיב הרביעית של חברת החוצות

כמדי שנה, הצוות המנצח יזכה ב-2 כרטיסים ואירוח מלא בפסטיבל קאן. 3 המקומות הראשונים יזכו בנוסף בחבילות פרסום מ-35 עד 80 אלף שקלים
משה בנימין | (1)

חברת השילוט הצרפתית הפועלת בתל אביב - JCDecaux, מוציאה לדרכה את תחרות הקריאייטיב לפרסום חוצות, זו השנה הרביעית.

כפי שנעשה מדי שנה, מזמינה החברה צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בתחרות. הצוותים מוזמנים לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחות המשרד. את העבודות לתחרות יש להגיש עד תאריך 1 במאי 2013 ובהתאם לתקנון הנמצא באתר החברה בכתובת www.JCDecaux.co.il.

יוזכר, כי במסגרת התחרות בשנת 2012, התחרו 23 משרדי פרסום והוגשו בסה"כ 140 עבודות. בין המשרדים שהשתתפו היו: Publicis, ישראל Y&R, באומן בר ריבנאי, רגב קויצקי, דרורי שלומי שקד, לעומק התודעה, JWT, ענבר מרחב ניסן, גיתם BBDO, ברוקנר נטע יער, אדלר חומסקי ורשבסקי Grey וחברון זלצמן שביט.

ועדת השיפוט תורכב מצוות של אנשי מקצוע בכירים בעולם הפרסום. הועדה תבחר את 3 הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון 2 נסיעות לפסטיבל קאן כולל טיסה ומלון בשווי 2,650 יורו. בנוסף, הצוות הזוכה יזכה את הלקוח עבורו בוצעה המודעה בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80 אלף שקלים.

הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום ה-2 יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50 אלף שקלים. הצוות שיגיע למקום ה-3 יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום, על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך במסורת התחרות ולהלל קריאייטיב קצת אחר. פרסום החוצות הינו מדיום חשוב אשר מאפשר להגיע לכלל הציבור. זהו מדיום המאפשר לחברות ולפרסומאים להביא לידי ביטוי את פן היצירתיות באופן מובהק, כך שגם המשרד וגם הלקוח מרווחים. באמצעות תחרות הקריאייטיב אנו זוכים לראות רעיונות פורצי דרך, פרי יצירתם של דור העתיד בעולם הפרסום בישראל".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לינק? (ל"ת)
    ג'יזס 09/04/2013 21:43
    הגב לתגובה זו