מצא חניה: BRUNO של ערן גרינברג יטפל בתקציב הפרסום של PINKPARK

החברה מפעילה שירות שמחבר בין בעלי חניות פרטיות למחפשי חניה באמצעות אפליקציה ייעודית. התקציב שיעמוד על כ-1.5 מיליון ש' טופל עד כה באופן עצמאי
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום של ערן גרינברג לעולמות הדיגיטל - BRUNO all new media יטפל בתקציב הפרסום של חברת PINKPARK.

PINKPARK מפעילה שירות שמחבר בין בעלי חניות פרטיות למחפשי חניה באמצעות אפליקציה ייעודית. תקציב הפרסום של החברה טופל עד לאחרונה באופן עצמאי, וב-2012 הוא עמד על כמיליון שקלים ששימשו בעיקר לקמפיינים ממוקדים לבעלי חניה בתל אביב. זו הפעם הראשונה שהסטארט-אפ מתקשר עם משרד פרסום ובשנת 2013 צפוי התקציב שלה לגדול עד כ- 1.5 מיליון שקלים. תקציב יחסי הציבור של החברה ינוהל ב- 'דני לוי תקשורת'.

PINK PARK מציעה לבעלי חניות פרטיות ברחבי תל אביב להשכירן בתשלום כשאינן בשימוש, תוך שימוש בטכנולוגייה המאפשרת הפעלת מרכז שליטה ובקרה בזמן אמת על מאגר החניות. החברה מציעה כיום מחיר הכרות של 6 שקלים לשעה עבור חניה.

ערן גרינברג, ממשרד הפרסום BRUNO: "הזירה הדיגיטלית מזמנת רעיונות שיווקיים אדירים. PINK PARK הוא אחד כזה. זה גם מרגש אותנו וגם מאתגר אותנו".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    האדסון 05/04/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    פינקפארק שירות כושל בכל קנה מידה... לא יודע מאיפה הביאו עוד כסף מעוד משקיעים, כאשר השירות הופץ כבר ולא נשארו עוד רזרבות לחברים. סתם תעלול בלי תקציב אמיתי
  • סיגל מלמד. 07/04/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    תרשה לי לחלוק עלייך, בתור אשת פרסום ולקוחה מאוד מרוצה, פתרון אידיאלי למצוקת החנייה.. מומלץ בחום.