איך מושכים צעירים לפסטיבל סרטים אילמים? צפו בסרט האינסטגרם הראשון

3 פרופילים שהשיק הפסטיבל באינסטגרם הציגו 30 תמונות בכל אחד, והזמנה לגלילה מהירה שמציגה סרט אילם. חכם, מקסים ובעיקר מבין את הקהל. צפו
משה בנימין |

פסטיבל הסרטים האילמים בטורונטו, קנדה, היה יכול להסתפק בקהל האדוק, חובב הקולנוע, שעדיין מלווה את הז'אנר, אך במקום זאת, בחר לצאת מהבועה ולמשוך אליו קהל צעיר. בעיה לא קלה כשמדובר בקולנוע אילם ובאוכלוסייה שנעה בין הגילאים 18-35 ורגילה לגירויים ויזואליים סוערים יותר, ולא רק על המסך הגדול.

אז איך עושים את זה? הפתרון, באמצעות משרד הפרסום Cossette הוא חכם ומקסים, ומצליח למצוא את הקהל הצעיר והחדש במקום בו הוא מבלה חלק גדול מיומו, באינסטגרם. לא רק שהוא אורב להם בפלטפורמה הכי טרנדית שיש - המהלך גם מייצר אינטראקציה מוצלחת עם הקהל שכל כולה סביב מוטיב התמונות הנעות שמצליחות לספר סיפור ללא סאונד.

פסטיבל הסרטים מטורונטו השיק 3 פרופילים באינסטגרם תחת השמות tssf_1, tssf_2 ו-tsff_3 ובכל אחד מהם העלה 30 תמונות בשחור לבן (כל תמונה מורכבת מ-2 תמונות צמודות). בתמונה הראשונה הוזמנו העוקבים לעבור לדפדוף אנכי בין התמונות, וכך באמצעות גלילה מהיר בין התמונות מורכב למעשה סיפור קולנועי - בדיוק כמו בסרט אילם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה