איש קריאייטיב נפגע ומאז מדבר רק בסלוגנים; צפו בטריילר לסרט החדש
ההצלחה של דון דרייפר על המסך הקטן מספקת להוליווד השראה? ב-10 במאי 2013 יעלה לאקרנים סרט חדש בשם And Now A Word From Our Sponsor שעשוי להפוך לשיחת היום בקרב פרסומאים מסביב לעולם. מנהלי קריאייטיב, מודעים או שלא מודעים לאובססיה שלהם למקום העבודה, יכולים למצוא בו את דמותם התוהה בדמותו של השחקן הראשי - איש הקריאייטיב שסובל מטראומה שגורמת לו לדבר רק בסלוגנים קלישאיים מעולם הפרסום.
אדן קאנדל (Adan kundle) אותו מגלם ברוס גרינווד (Bruce Grennwood) הוא מייסד סוכנות הפרסום KUNDLE, מנהל קריאייטיב מבריק שנעלם לשנה ואז מופיע, כשהוא סובל מפגיעת טראומה שמגבילה אותו לדיבור בסלוגנים בלבד. מהטריילר לא ברור אם מדובר בסרט שמנסה להעביר ביקורת, ואם בכלל, מדובר כנראה בביי פרודקט משני ולא בתסריט שיכול לשמש כמסמך תיעודי על תעשיית הפרסום.
מה שכן, בפרסום כמו בפרסום, ובהתאם לרעיון המרכזי של הסרט הוא יורה ציטטות שנונות פר דקה, ואפשר להתקל בו במשפטים כמו: "כמה מהבחורים הכי טובים שלנו הן נשים" ו"1 מכל 25 אנשים הוא עיוור צבעים, שאר ה-24 רק מתלבשים כך".
הטריילר של And Now A Word From Our Sponsor