
מריח טוב: סמנכ"ל השיווק של 'הנקל סוד' שרון ישראלי נבחר לאיש השיווק במארס
סמנכ"ל השיווק של 'הנקל סוד', שרון ישראלי, נבחר לאיש השיווק של מארס 2013. הבחירה בישראלי היא בזכות מהלך החדשנות של 'סוד' בשוק הרצפות.
על פי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בשנת 2012 ביצע המותג 'סוד' מהפך מיצוב ופריצת דרך שיווקית, המבוססים על חדשנות שיווקית ייחודית. המהלך הזניק את נתח השוק של 'סוד' בשוק מוצרי הרצפות פי 3 והפך אותו למוביל שוק. מול המחאה החברתית והבחירה של מותגים רבים להתמודד עם הצרכן החדש באמצעות הורדת מחיר, בחר ישראלי לבצע מהלך אמיץ של חדשנות שיווקית ומתן ערך גבוה יותר לצרכן.
המהלך אותו הוביל ישראלי ישראלי (לשעבר סמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום פוגל Ogilvy) מבוסס על תובנה צרכנית שזוהתה במחקר והיוותה את נקודת הבסיס לפריצה השיווקית. כ-40% מצרכני נוזלי ניקוי הרצפות, נוהגים להוסיף פקק של מרכך כביסה לדלי כדי לקבל עוצמת ריח חזקה יותר ולהנות מניחוח המרכך גם בשטיפת הרצפה. תובנה זו היוותה את הבסיס להשקת סדרת נוזלי ניקוי רצפות בניחוחות מרככי הכביסה של 'סוד'. המותג הציג פורמולה חדשה ומשופרת שבה הבשמים של מרככי סוד מהווים חלק אינטגרלי, והצרכן יכול להנות מעוצמת הריחות.
לדברי ועדת השיווק של האיגוד: "המהלך הוכיח את עצמו כמוצלח ביותר, כשהוא מעלה את נתח השוק של 'סוד' ב-280%, פי 3 מנתח השוק בשנת 2011. מהלך זה מציב את 'סוד' כ-challenger brand אמיתי בקטגוריה, אשר מציב אלטרנטיבה של חדשנות לשחקן הוותיק".
- 6.מ שיווק 04/04/2013 14:45הגב לתגובה זוועכשין לארג'ים הוסיפו בושם איזו תובנה שיווקית פשוט מדהים. נשמע לי כמו המצאת הגלגל של העולם השיווקי ,לא פחות
- 5.מנהל המנקים של המנקי 03/04/2013 20:14הגב לתגובה זוהישג מדהים לאדם מדהים. סחטיין על העבודה
- 4.אחת התובנות - להוסיף ניחוח כלור למרוקאיות (ל"ת)הבדחן 03/04/2013 16:11הגב לתגובה זו
- 3.המנקה 03/04/2013 15:41הגב לתגובה זוהישג ראוי בשנה יחסית קשה, בתקופה של מחאה חברתית ואנשים מדוכאים כלכלית להצליח להעלות מכירות פי 3 - ממש לא פשוט. כל הכבוד.
- 2.בונדי 03/04/2013 13:48הגב לתגובה זוהשיקו נוזל רצפה בריח חדש!! מה אני אגיד לכם...
- 1.1 באפריל? (ל"ת)זה 03/04/2013 12:41הגב לתגובה זו