מריח טוב: סמנכ"ל השיווק של 'הנקל סוד' שרון ישראלי נבחר לאיש השיווק במארס
סמנכ"ל השיווק של 'הנקל סוד', שרון ישראלי, נבחר לאיש השיווק של מארס 2013. הבחירה בישראלי היא בזכות מהלך החדשנות של 'סוד' בשוק הרצפות.
על פי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בשנת 2012 ביצע המותג 'סוד' מהפך מיצוב ופריצת דרך שיווקית, המבוססים על חדשנות שיווקית ייחודית. המהלך הזניק את נתח השוק של 'סוד' בשוק מוצרי הרצפות פי 3 והפך אותו למוביל שוק. מול המחאה החברתית והבחירה של מותגים רבים להתמודד עם הצרכן החדש באמצעות הורדת מחיר, בחר ישראלי לבצע מהלך אמיץ של חדשנות שיווקית ומתן ערך גבוה יותר לצרכן.
המהלך אותו הוביל ישראלי ישראלי (לשעבר סמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום פוגל Ogilvy) מבוסס על תובנה צרכנית שזוהתה במחקר והיוותה את נקודת הבסיס לפריצה השיווקית. כ-40% מצרכני נוזלי ניקוי הרצפות, נוהגים להוסיף פקק של מרכך כביסה לדלי כדי לקבל עוצמת ריח חזקה יותר ולהנות מניחוח המרכך גם בשטיפת הרצפה. תובנה זו היוותה את הבסיס להשקת סדרת נוזלי ניקוי רצפות בניחוחות מרככי הכביסה של 'סוד'. המותג הציג פורמולה חדשה ומשופרת שבה הבשמים של מרככי סוד מהווים חלק אינטגרלי, והצרכן יכול להנות מעוצמת הריחות.
לדברי ועדת השיווק של האיגוד: "המהלך הוכיח את עצמו כמוצלח ביותר, כשהוא מעלה את נתח השוק של 'סוד' ב-280%, פי 3 מנתח השוק בשנת 2011. מהלך זה מציב את 'סוד' כ-challenger brand אמיתי בקטגוריה, אשר מציב אלטרנטיבה של חדשנות לשחקן הוותיק".
- 6.מ שיווק 04/04/2013 14:45הגב לתגובה זוועכשין לארג'ים הוסיפו בושם איזו תובנה שיווקית פשוט מדהים. נשמע לי כמו המצאת הגלגל של העולם השיווקי ,לא פחות
- 5.מנהל המנקים של המנקי 03/04/2013 20:14הגב לתגובה זוהישג מדהים לאדם מדהים. סחטיין על העבודה
- 4.אחת התובנות - להוסיף ניחוח כלור למרוקאיות (ל"ת)הבדחן 03/04/2013 16:11הגב לתגובה זו
- 3.המנקה 03/04/2013 15:41הגב לתגובה זוהישג ראוי בשנה יחסית קשה, בתקופה של מחאה חברתית ואנשים מדוכאים כלכלית להצליח להעלות מכירות פי 3 - ממש לא פשוט. כל הכבוד.
- 2.בונדי 03/04/2013 13:48הגב לתגובה זוהשיקו נוזל רצפה בריח חדש!! מה אני אגיד לכם...
- 1.1 באפריל? (ל"ת)זה 03/04/2013 12:41הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
