מתוק לו מתוק לו: תקציב הפרסום של 'סוגת' חוזר ליהושע TBWA - לאחר עשור
רמי יהושע ממשיך להשיב לחיקו את 'המותגים האובדים'. לאחר חידוש הפעילות של משרד הפרסום יהושע TBWA עם קבוצת
כאמור בשנת 2003 העבירה 'סוגת' את תקציב הפרסום שלה מיהושע TBWA למשרד הפרסום המגזרי 'מגזרים'. שנתיים לאחר מכן הועבר התקציב לידי פוגל אוגילבי. בשנים האחרונות התמקדה החברה בפרסום דיגטלי באופן עצמאי.
יעל פודולסקי, מנהלת השיווק בסוגת: "בחרנו לחזור ליהושע TBWA, לאחר שבחנו מספר אופציות שעמדו לפנינו. אני בטוחה כי שיתוף הפעולה יניב ויוליד אתגרים ושיאים חדשים למותגי החברה וימשיך את קו החדשנות בו דוגלת סוגת. אנו בטוחים כי מצאנו שותף אמיתי בצוות המקצועי של יהושע TBWA, ויחד נמשיך למתג את סוגת כמוביל בתחומו בארץ." רמי יהושע, יו"ר ומנהל עסקים ראשי במשרד הפרסום: "שמחים שסוגת בחרו "לחזור הביתה", עבורנו הטיפול בתקציב הפרסום הינו סגירת מעגל. ההיכרות והמחויבות שלנו למותג, כמו גם החדשנות הקריאטיבית שאפיינה את קמפיין סוגת המיתולוגי, תמשיך גם בעת הזו ובטוחני שתסייע בידינו לכבוש שיאים חדשים".
סוגת הוקמה בראשית שנות ה-50 והפכה לשחקן מרכזי ומוביל בתחום הסוכר. מפעל החברה נמצא על שטח של כ-100 דונם באזור התעשייה של קריית גת ותחומי הייצור העיקריים שלה הם סוכר, קטניות ואורז.
- 7.עובד לשעבר 09/04/2013 14:30הגב לתגובה זועבדתי כמעט שנתיים ביהושע וממש אחלה שם עושים עבודה טובה ובכיף בלי הלחץ המגעיל בשאר המשרדים שהייתי בהם
- 6.עמית 08/04/2013 23:39הגב לתגובה זואם הם חזרו לרמי אחרי שהסתובבו קצת בכל מיני מקומות הם כנראה יודעים מה טוב להם,
- 5.מכיר אותו 04/04/2013 00:36הגב לתגובה זוהוא לא אשם
- 4.פירגון 03/04/2013 08:41הגב לתגובה זויהושע מתקדם כל יום עוד קצת לעבר המטרה הגדולה. בזמן שבכל המשרדים מתעסקים בתחרויות הזויות המשרד הזה עושה עבודה מעולה ללקוחותיו. נותן שירות של אלופים ומקצוענות שקשה למצוא במקומות אחרים. יש שם קבוצה נפלאה של מנהלים שעובדים יחד ונותנים עוצמה למערכת.
- שי 03/04/2013 10:59הגב לתגובה זופיצוח האטום? המשרד שעושה את הפרסום הכי טוב בישראל? או אולי פשוט המשרד הכי גדול בישראל על פי יפעת? לגבי שתי האופציות הראשונות - המשרד קרוב אליהן באותה מידה. לגבי האופציה השלישית - יש מצב שזה באמת יקרה בשנים הקרובות.
- 3.תתחילו להפנים ברכץ והחברה' עושים עבודה מעולה! (ל"ת)מפרגן כשמגיע 02/04/2013 18:22הגב לתגובה זו
- 2.מפרגן אחד 02/04/2013 18:19הגב לתגובה זולמה תמיד רק לקנא ולא לפרגן? המשרד גדל בזכות ולא בחסד. בזכות עבודה מעולה ובזכות תוצאות מדהימות ללקוחותיו. מספיק לראות את הקפיצות הדרמטיות בתוצאות של הלקוחות בכדי להבין למה עוד ועוד לקוחות מצטרפים ליהושע. קח את רשימת הלקוחות ותבדוק כמה הם מתעצמים במהלך השנים. לא הכל בזכות הפרסום אבל לפחות לא זורקים כסף על שטויות ונסיונות אלא עושים פרסום חד וממוקד ומוביל לתוצאות. לקוחות רבים עשו סיבוב הכל מיני משרדים ובוחרים לחזור ליהושע כי שם הם יודעים שהעבודה מובילה לתוצאות וזה שםפ המשחק היום. שלא לדבר על האנשים המקצוענים שמובילים את המשרד הזה קדימה יחד עם רמי. מקצוענים שקשה למצוא במקומות אחרים. יהושע עושה בי"ס לכולם. בשירות, בתוצאות, בצמיחה. כל הכבוד.
- 1.רמי 02/04/2013 16:55הגב לתגובה זוחייבים לפרגן לרמי יהושע. קשה להבין איך משרד שעושה עבודה כל כך בינונית, מצליח לגייס עוד ועוד לקוחות. או אולי לא כל כך קשה (הסבר בהמשך). יהושע הוא כנראה המשרד המצליח בישראל היום. ב-2011 הוא דרוג שישי ביפעת. ב-2012 הוא דורג חמישי. ב-2013 הוא כנראה ידורג רביעי (לפני גיתם) ואני לא אתפלא אם ב-2014/2015 הוא יכנס לשלישיה הראשונה (על חשבון אחד הענקים - מקאן, אדלר, באומן). יהושע הוא משרד מיושן שלא יודע לעשות שום דבר פרט לסרטון הומוריסטי מידי פעם. הוא לא מציע ערך מוסף בתחום הדיגיטל או בתחום הפרפורמנס. יש לו מחלקת אסטרטגיה חלשה ומחלקות תקציבאות וקריאטיב אפורות. הוא לא מביא שום דבר מהיכולות של הרשת הבינלאומית לארץ. הוא לא זכה בשום פרס אפי השנה וכמעט לא היה נוכח בתחרות הקקטוס בשנה שעברה. אפילו בגזרת הזכורות והאהובות הוא הרחק מאחורי הגדולים. ובכל זאת המשרד גדל וגדל וגדל. איך אפשר להסביר את זה? כנראה שזה הכל אודות ליכולות של רמי יהושע לנהל עסק - להביא מחירים טובים, להביא מדיה זולה ולתת שירות טוב. בעולם שבו 99% מהלקוחות מחפשים פרסום ממוצע ובינוני, לא רוצים לקחת סיכונים ומעדיפים ללכת על בטוח ולצלוח את הקדנציה שלהם בשלום, כנראה שמשרד כמו יהושע הוא המשרד הטוב ביותר - לא דעתני מידי, לא חדשני, לא יקר. הנוסחה המנצחת!
- דניאל יהושע 02/04/2013 19:31הגב לתגובה זושלום לבחור האלמוני, קוראים לי דניאל יהושע ואני בנו של רמי, מאד משמח אותנו לראות שיש למשרד מעריץ שיודע את מיקומיו לאורך השנים ואת הצפי לשנים הקרובות, כדי רק שתזדהה בשמך כדי שיהיה אפשר לדאוג שיקבלו אותך כאשר תשלח קורות חיים . בנוגע לפרסים שדברת עליהם , אולי עדיף להשקיע את האנרגיה בקידום מטרותיו של הלקוח ולא בקידום מטרותיו של המשרד ? בעצם אולי זו הסיבה שהמשרד ממשיך לגייס לקוחות נוספים?! פחות פרסים יותר עבודה יעילה , אולי זו הסיבה שהלקוחות משלמים מחירים יותר זולים ? אנשים שעובדים בשביל הלקוח במקום אנשים שעובדים בקידום המשרד ובזכייה בפרסים...לא חשבת על זה אה ? לעניות דעתי מדיה זולה ושירות טוב זה גם חלק משמעותי ...בזה אתה צודק. דברת על ערך מוסף בתחום הדיגיטל ...אולי תוכל לפרט על איזה ערך מוסף אתה מדבר ? ערך מוסף ללקוח ? לא נראלי...אולי ערך מוסף שמצייר את המשרד כקריאטיבי מעודכן וחדשני...להגיד לך את האמת ? זה פחות מעניין, יותר מעניין לעשות עבודה דיגיטלית שנחוצה ללקוח ולא ליחסי הציבור של המשרד..דברת על מחלקת אסטרטגיה ותקציבאות חלשות...אשמח לדעת לפי איזה קריטריונים קבעת זאת ? אפי ? נראלי שעדיף לבדוק את מחזורי המכירות של הלקוח כתוצאה מהאסטרטגיה שהמשרד בונה לו, כדי לך לבדוק זאת... אז אם תגובתך הייתה כדי למשוך תשומת לב , קבלת אותה...אתה מוזמן ליצור קשר כדי לשלוח קורות חיים... אולי תתקבל לך תדע...
- דניאלה 04/04/2013 12:16דניאל היקר, מחמם את הלב לראות איך בן מגן על אביו הנרדף... אני מבין שאתה עובד במשרד של אבא? באיזה תפקיד אם אפשר לשאול?
- תגובה לדניאל 03/04/2013 09:40נניח ואני מסכים איתך על כמה שאמרת. אז אייך אתה מסביר את השעות הלא סבירות והשכר הזעום לו זוכים מרבית עובדי יהושע? | לתגובה עניינית אודה.
- גם עליך הוא הצליח לעבוד אה? (ל"ת)מסכן קטן שלי 02/04/2013 21:48
- עבד 02/04/2013 18:46הגב לתגובה זוניתוח מדוייק להפליא, רק חבל שבדרך זכויות העובדים במשרד הזה נרמסות ברגל גסה. אין יום, אין לילה ובשכר שגם בסין לא חוקי.
- מאו צה טונג 02/04/2013 22:04זה נכון, חלקית, אבל בכל זאת שווה את המחיר! איפה עוד יתאפשר לך לעבוד עם אנשים כל כך מקצועיים כמו ארז ברכץ וכמובן דני יהושוע ? בבאומן? לא. במקאן? לא ולא. וגם לא באדלר בגליקמן ובענבר מרחב ניסן לא. אלה אנשים אחד אחד שנבחרו בקפידה, כל משרד היה שמח לגייס אנשים כאלו לשורותיו כי הם כשרונות חד פעמיים בסיפוק צרכי הלקוח, אנשים שכל משרד בארץ ובעולם ובוודאי בסין צריך לשים כנגד עיניו ואתה שזכית בהזדמנות העצומה וכבר נמצא במחיצתם ולו רק לשעות ספורות, כל שנותר הוא לחכות לשעה שבע וחצי בערב כשתגיע הפיצה וליהנות מערב חביב במשרד כשהם מנהלים אותך בטלפון מהבית, אז בהצלחה!