לאו ברנט, מקאן בוטיק ו-KDA בגמר המכרז על תקציב קניון דיזינגוף סנטר
המכרז על תקציב הפרסום של קניון 'דיזינגוף סנטר' מתקדם לשלב הבא. לאייס נודע כי מתוך כ-7 משרדים שניגשו להתמודדות נבחרו 'לאו ברנט' מקבוצת פובליסיס ישראל, 'מקאן בוטיק' מקבוצת מקאן אריקסון ו-KDA להעפיל לשלב הגמר.
במהלך 2011 טופל התקציב על ידי משרד הפרסום יורו ישראל. לפני כן היה זה מקאן בוטיק, בנוסף למקאן דיגיטל שטיפלו בתקציב. ב-2012 בחר הקניון לפעול באופן עצמאי ולאחרונה החליט לאתר משרד פרסום שיעבוד עימו ב-2013. תקציב הפרסום של הקניון בו פועלות כ-300 חנויות עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
יוזכר כי, משרד הפרסום החדש 'לאו ברנט', ממותגי פובליסיס העולמית, נבנה על השלד של משרד הפרסום 'רגב קויצקי'. גיא קלנר שהצטרף לקבוצה כמנהל פיתוח עסקי הוסט לתפקיד המנכ"ל לאחר פרישתה של המנכ"ל ב-3 השנים האחרונות הדר גור אריה. תחת המותג 'לאו ברנט' פועלים כל לקוחות משרד הפרסום רגב קויצקי, וכן כל הלקוחות הבינלאומיים של הרשת המטופלים בקבוצת פובליסיס ישראל.
ב'דיזנגוף סנטר' מבקרים בין 30 ל-40 אלף איש מדי יום, וכמיליון בממוצע בכל חודש. משרדי הפרסום המתמודדים במכרז נדרשו להציג בפני הקניון תכנית אסטרטגיה, קריאייטיב ומדיה שתמתג אותו כ"מעוז התל אביביות".
בתוך כך, יצוין כי הטיפול בתקציב יחסי הציבור של דיזנגוף סנטר עבר לידי משרד היח"צ 'גלאי תקשורת'. 5 משרדים התמודדו על התקציב
עד לאחרונה טופל הת'ציב על ידי ארד תקשורת, זאת במקביל לטיפול בתקציב הפרסום על ידי 'יורו ישראל' מקבוצת ארד.
מדינגוף סנטר לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 5.לקוח אשפה ! (ל"ת)18/03/2013 17:36הגב לתגובה זו
- 90% מהלקוחות אשפה (ל"ת)שולי 19/03/2013 17:43הגב לתגובה זו
- וזה עוד בלשון המעטה (ל"ת)חיים 19/03/2013 18:37
- 4.משרדים חסרי שכל, מה אתם ממהרים להדליף ? (ל"ת)רונן 18/03/2013 15:36הגב לתגובה זו
- 3.לא להתקרב !!!! (ל"ת)בובו מתושלח 18/03/2013 15:11הגב לתגובה זו
- 2.ליאו ברנט 18/03/2013 15:11הגב לתגובה זוליאו ברנט - Leo Burnett
- 1.KDA דה בסט (ל"ת)אין שה אללה 18/03/2013 14:54הגב לתגובה זו
- בהצלחה 18/03/2013 15:05הגב לתגובה זוהם היחידים שיכולים להרים את המקום הזה!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
