פרסום ראשון

לאו ברנט, מקאן בוטיק ו-KDA בגמר המכרז על תקציב קניון דיזינגוף סנטר

2 מ-7 משרדים שהתמודדו על התקציב שיעמוד על 2 מיליון ש', העפילו לשלב הסופי. 'גלאי תקשורת' זכה בתקציב היח"צ במכרז בו התמודדו 5 משרדים
משה בנימין | (8)

המכרז על תקציב הפרסום של קניון 'דיזינגוף סנטר' מתקדם לשלב הבא. לאייס נודע כי מתוך כ-7 משרדים שניגשו להתמודדות נבחרו 'לאו ברנט' מקבוצת פובליסיס ישראל, 'מקאן בוטיק' מקבוצת מקאן אריקסון ו-KDA להעפיל לשלב הגמר.

במהלך 2011 טופל התקציב על ידי משרד הפרסום יורו ישראל. לפני כן היה זה מקאן בוטיק, בנוסף למקאן דיגיטל שטיפלו בתקציב. ב-2012 בחר הקניון לפעול באופן עצמאי ולאחרונה החליט לאתר משרד פרסום שיעבוד עימו ב-2013. תקציב הפרסום של הקניון בו פועלות כ-300 חנויות עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.

יוזכר כי, משרד הפרסום החדש 'לאו ברנט', ממותגי פובליסיס העולמית, נבנה על השלד של משרד הפרסום 'רגב קויצקי'. גיא קלנר שהצטרף לקבוצה כמנהל פיתוח עסקי הוסט לתפקיד המנכ"ל לאחר פרישתה של המנכ"ל ב-3 השנים האחרונות הדר גור אריה. תחת המותג 'לאו ברנט' פועלים כל לקוחות משרד הפרסום רגב קויצקי, וכן כל הלקוחות הבינלאומיים של הרשת המטופלים בקבוצת פובליסיס ישראל.

ב'דיזנגוף סנטר' מבקרים בין 30 ל-40 אלף איש מדי יום, וכמיליון בממוצע בכל חודש. משרדי הפרסום המתמודדים במכרז נדרשו להציג בפני הקניון תכנית אסטרטגיה, קריאייטיב ומדיה שתמתג אותו כ"מעוז התל אביביות".

בתוך כך, יצוין כי הטיפול בתקציב יחסי הציבור של דיזנגוף סנטר עבר לידי משרד היח"צ 'גלאי תקשורת'. 5 משרדים התמודדו על התקציב

עד לאחרונה טופל הת'ציב על ידי ארד תקשורת, זאת במקביל לטיפול בתקציב הפרסום על ידי 'יורו ישראל' מקבוצת ארד.

מדינגוף סנטר לא נמסרה תגובה לידיעה.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לקוח אשפה ! (ל"ת)
    18/03/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
  • 90% מהלקוחות אשפה (ל"ת)
    שולי 19/03/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
  • וזה עוד בלשון המעטה (ל"ת)
    חיים 19/03/2013 18:37
  • 4.
    משרדים חסרי שכל, מה אתם ממהרים להדליף ? (ל"ת)
    רונן 18/03/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא להתקרב !!!! (ל"ת)
    בובו מתושלח 18/03/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליאו ברנט 18/03/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    ליאו ברנט - Leo Burnett
  • 1.
    KDA דה בסט (ל"ת)
    אין שה אללה 18/03/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
  • בהצלחה 18/03/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    הם היחידים שיכולים להרים את המקום הזה!!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.