היכנסי כבר לאוטו, וניסע: 'יפה אפרתי' יטפל בתקציב היח"צ של המותג 'אופל'
משרד 'יפה אפרתי, מאיה אפרתי אידלסון ונטע הר-לב תקשורת' מרחיב את פעילותו התקשורתית בתחום הרכב, עם קבלת תקציב יחסי הציבור של 'אופל ישראל' מקבוצת שלמה סיקסט, המחזיקה 6 סניפים של 'אופל' ו-16 מוסכים מורשים.
ב'יפה אפרתי' 3 מחלקות - מחלקת שיווק; מחלקת אופנה, לייף סטייל וקוסמטיקה; ומחלקת PR ONLINE. בין לקוחות המשרד: יוניליוור ישראל, בנק מזרחי-טפחות, חטיבת מוצרי ה-OTC של טבע ישראל, טרה, גלידת שטראוס, יינות ביתן, יורוקום, סוגת, בודי שופ, רשת מגה ספורט ועוד.
מנכ"ל אופל ישראל אסי שמלצר מסר: "אני מאמין שמשרדה של יפה אפרתי יתרום רבות לקידום המותג בשוק הישראלי ומאחל לנו בהצלחה בדרך החדשה".
- 12.משרד ערבי לאוטו של ערבים (ל"ת)טארק 21/03/2013 12:58הגב לתגובה זו
- 11.מני 20/03/2013 17:54הגב לתגובה זויום אחד יהיה לך אופל. אני מקווה שהרגע הזה לעולם לא יגיע.
- 10.בלבלות 14/03/2013 14:22הגב לתגובה זולמה היא מתכחשת לשם המשפחה המקורי? בדיחה
- 9.מיה 14/03/2013 13:40הגב לתגובה זוולמה היא משנה את שם המשרד שלה כל שנה
- 8.וזה מעניין אותנו כי...?! (ל"ת)ליאורה 14/03/2013 13:40הגב לתגובה זו
- 7.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)יפעת 14/03/2013 13:18הגב לתגובה זו
- 6.מותג עייף עם יח"צ עייף. מתאימים. (ל"ת)שרוני 13/03/2013 23:55הגב לתגובה זו
- 5.שיהיה בהצלחה... כל הכבוד! (ל"ת)עידו 13/03/2013 17:54הגב לתגובה זו
- 4.לי-אור 13/03/2013 17:53הגב לתגובה זוהמשרד ממש מתרחב לאחרונה... משהו טוב קורה שם... שאפו
- טליה 14/03/2013 13:44הגב לתגובה זומשרד ממש גדול ונחשב עם תקציבים שווים בליגה של הגדולים. ואז הם נפלו, והמשיכו ליפול, והמשיכו והמשיכו והמשיכו .. ועכשיו מנסים להשתקם. זה עדיין משרד בינוני- ויחסי האנוש שם לא עוזרים לשמור על ותק של עובדים מרוצים
- 3.בחירות נכונות ? רכב ? יפה? גדול!!! (ל"ת)DAVE 13/03/2013 17:06הגב לתגובה זו
- 2.וואלה? מה היא עוד קיימת בשוק? (ל"ת)קוז'ניצקית 13/03/2013 16:48הגב לתגובה זו
- חן בר 13/03/2013 20:59הגב לתגובה זווואלה כן ואת?
- פעם היתה אחת החזקות היום מי סופר אותה בכלל (ל"ת)ליסה 14/03/2013 13:39
- 1.דני לוי 13/03/2013 15:06הגב לתגובה זובהצלחה יפה!
- דני לוי זה קסום מצידך. אתה באמת אדם מיוחד (ל"ת)חברה 13/03/2013 22:18הגב לתגובה זו
- הלקקנות הזו מחליאה (ל"ת)מצא מין את מינו 13/03/2013 16:48הגב לתגובה זו
- תמי 13/03/2013 17:55באמת בחירה טובה
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
