Q דיגיטל מחזק את הפוזיציה בקוקה קולה: מטפל בקמפיין המחזור השנתי
הפיצוץ ביחסי קוקה קולה-פובליסיס, מיטיב עם סוכנויות הדיגיטל בישראל. מאז שהחברה ומשרד הפרסום הגיעו למבוי סתום בהתנהלות המסחרית, העמידה החברה את הקמפיינים השוטפים שלה למכרזים בקרב שחקני הדיגיטל.
מי שהצליח לשפר את הפוזיציה שלו בהתאם לסיטואציה שהתפתחה הוא Q דיגיטל בבעלותו של דני צ'חנובר שטיפל במהלך השנה האחרונה בדיאט קולה ולאחרונה קיבל לידיו את קמפיין המחזור השנתי של קוקה קולה. משימה שרק לפני שנה טופלה על ידי אידיאולוג'יק, בשלהי תור הזהב של מערכת היחסים בין המשרד וקוקה קולה.
גורם בכיר בתחום הדיגיטל אמר לאייס כי "כיום בקוקה קולה, אין בלעדיות לאף אחד ויש לא מעט מכרזים. בשונה מהשנים הקודמות, בחברה החליטו שלא שמים את כל הביצים יחד אצל אף אחד ולפני כל משימה מדברים עם כל הסוכנויות בשוק".
כאמור, מי שהצליח למצוא לעצמו מקום במערך של מותגי קוקה קולה בדיגיטל הוא Q דיגיטל. במאי 2012, לאחר 13 שנים מבלי שאף משרד הצליח לדחוק את אידיאולוג'יק מתקציב הפרסום בדיגיטל של קוקה קולה ומותגיה, היה זה צ'חנובר כשקיבל לידיו את קמפיין דיאט קולה Stay extraordinary. שיתוף הפעולה בין הצדדים נמשך בכל 10 החודשים מאז וכלל גם את קמפיין המיתוג מחדש.
המהלך הנוכחי של קוקה קולה לקידום ערך המחזור כולל שני צירים. האחד הוא ניהול ההרשמה לביקור במפעל המחזור של קוקה קולה בחול המועד פסח, והשני הוא פעילות חוויתית שמדמה את פעולת המחזור במפעל בצורה של משחק שכולל מספר משימות נושאות פרסים.
מדני צ'חנובר לא התקבלה תגובה לידיעה.
- 7.Q צוות קריאטיבי ומנצח !!!!!!!!!!!! (ל"ת)אורית 16/03/2013 22:49הגב לתגובה זו
- 6.aka 13/03/2013 11:03הגב לתגובה זועד מתי תמשיך לטקבק את עצמך?
- 5.עדי 12/03/2013 18:18הגב לתגובה זולא יכול להיות שעושים כל כך הרבה רעש, ורישום לאירוע נפתח בשעה 13:00 ואחרי דקה כבר אין כרטיסים. מעליב ומביש. חייבים למצוא דרך אחרת להקצות כרטיסים, אחרת הכוונה טובה אבל התוצאה רעה מאוד.
- 4.קולה 12/03/2013 09:42הגב לתגובה זולקוח מגעיל ודוחה. אני מרחם על המשרד שמטפל בו.
- 3.דני אביב והילה צוות מנצח (ל"ת)שאפו לשלישיית Q 11/03/2013 19:14הגב לתגובה זו
- 2.אביבוס יה מלך (ל"ת)אלדד 11/03/2013 17:38הגב לתגובה זו
- 1.ספרינגו תותח 11/03/2013 17:26הגב לתגובה זויא מלך