התכנית של יולביץ' לעכבר העיר: "מנכ"ל מקצועי ימונה בקרוב, נהפוך לעסק יציב"

הבעלים של משרד הפרסום dsay מאשר במייל ששלח ללקוחותיו והגיע לידי אייס, כי הוא מנהל המגעים על קבוצת 'הארץ' על כניסתו כבעל מניות לאתר
משה בנימין | (5)

יממה לאחר הפרסומים בתקשורת - בין היתר באייס, כי הבעלים של משרד הפרסום dsay אינטראקטיב תמיר יולביץ' מנהל מגעים עם קבוצת 'הארץ' להצטרף כבעל מניות ב'עכבר העיר אונליין', מאשר יולביץ' את הפרטים על כך.

במייל שהוציא הבוקר (יום ב') ללקוחותיו והגיע לידי אייס כותב יולביץ': "אני אכן מנהל מגעים להצטרף כבעל מניות בנכסים הדיגיטליים של עכבר העיר. מבחינתי מדובר במיזם חדש ומרגש ואני מאוד נלהב לקראתו".

בשבועות האחרונים עברו המגעים של יולביץ' עם קבוצת הארץ לשלב מתקדם. על פניו נראה כי השליטה תשאר בקבוצת הארץ ויולביץ' יחזיק פחות מ-50% ממניות האתר. בימים האחרונים מבצעים עורכי הדין של 2 הצדדים בדיקות אחרונות לקראת חתימה צפויה.

על מהלך הדברים שהוביל אותו לאתר עכבר העיר כתב יולביץ' במייל: "מי שמכיר אותי יודע שאני בד"כ אדם מאוד רציונלי, ודיבורים על גורל וקארמה רחוקים ממני שנות אור. אבל בואו אספר לכם סיפור קטן. כשהייתי סטודנט לפילוסופיה בתל אביב של שנות ה-90, 'העיר' היה העיתון היחיד שהעלינו על דעתנו לקרוא ועכבר העיר היה התנ"ך של תרבות הבילוי והפנאי שלנו. את כל הדברים הכי חמים, המסיבות הכי טובות, המוזיקה הכי עכשוית, והדברים הכי נכונים ללבוש למדנו מעכבר העיר".

"עברו כך וכך שנים, הקמתי את d-say, ולפני שלוש שנים עברנו מלב העיר למשרדים חדשים ומגניבים ברחוב יוסף קארו 19, תל אביב. כפי שהסתבר לי, מדובר בבנין המיתולוגי של עיתון העיר, והקומה שאנחנו יושבים בה הייתה הקומה של עכבר העיר. וכך, אחרי כמה שנים טובות שהבנין הזה עמד בשממונו, d-say החזירה את הסקס, הסמים ורוקנרול לקארו 19".

"עברו שלוש שנים שבהן הקירות כאן סיפרו לי סיפורים על זמנים גדולים שעברו, ונקרתה בדרכי הזדמנות מרגשת להצטרף ל-'הארץ' כבעל מניות בעכבר העיר. אז תקראו לזה מקריות או תקראו לזה קארמה, אבל כנראה שהקשר ביני ובין המותג המדהים הזה שנקרא עכבר העיר הוא יותר מקשר עסקי גרידא".

יוזכר גם כי מזה תקופה ארוכה, אתר האינטרנט של 'עכבר העיר' - 'עכבר העיר אונליין' - נמצא על המדף במטרה להכניס שותף, עם שליטה של 'הארץ' בבעלות עליו. לפני כשנה התנהלו מגעים מתקדמים עם היזם אלי דהן, שהקים בשנות ה-90 את אתר 'פרופסור', ועשה עליו אקזיט נאה לפני כ-5 שנים. מגעים אלו לא יצאו בסופו של דבר אל הפועל, ובמקביל, התקיימו מגעים עם אתר וואלה.

'עכבר העיר אונליין' הוא מותג נפרד מעיתון 'עכבר העיר'. האתר מופעל על ידי חטיבת הדיגיטל של קבוצת 'הארץ-TheMarker', בעוד שהשבועון-מקומון מופעל על ידי רשת שוקן ששייכת לקבוצה.

הערכות בשוק הן כי מצבו הפיננסי של האתר אינו מן המשופרים, אולם גורמים ב'עכבר' מכחישים כי ישנה פגיעה בשלב זה בתשלום לעובדים. האתר רשם במהלך 2012 נתוני גלישה גבוהים מאד - כ-650 אלף בחודש, על פי הוועדה הישראלית למדרוג באינטרנט, אולם מאז חלה נסיגה במספר הגולשים, ובחודש ינואר גלשו בו 414 אלף (מול 495 בחודש דצמבר 2012).

יולביץ' התייחס לעתידו של האתר וכתב: "כמה מילים על מה שיש ומה שמתוכנן: עכבר העיר הוא האתר המוביל בתחומי התרבות, הפנאי והבילויים בישראל. למעלה ממליון גולשים (unique users) נכנסים לאתר כל חודש להנות משפע המידע והתכנים באתר. המטרה שלנו תהיה להמשיך ולחזק את המותג במגוון פלטפורמות דיגיטליות, ולהפוך אותו לעסק יציב, רווחי ומהנה לגולשים".

על הפוזיציה שלו כבעלים של משרד פרסום כתב יולביץ': "אני כמובן נשאר לנהל את d-say, ולא הולך לשום מקום". בנוסף הוא התייחס לשינויים צפויים בעמדות הניהול הבכירות כשציין כי "עכבר העיר ינוהל באופן עצמאי ע"י מנכ"ל/ית מקצועי שימונה בקרוב, ואני אהיה בעל מניות פעיל שאסייע בבניה והרחבת עסקי העכבר".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    סקס, סמים? תביאו כסף! (ל"ת)
    11/03/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מי יהיה המנכ"ל???? (ל"ת)
    11/03/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אז עובדי DSAY יעשו גרפיקה לאתר? (ל"ת)
    11/03/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אין בשורה. חצי מהאתר בדרך הביתה (ל"ת)
    מיני מאוס 11/03/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    מיקי מאוס 11/03/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״