
תקציב הפרסום של H&O עובר לענבר מרחב ניסן g: יעמוד על 10 מיליון שקל
משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן g שלפני מספר חודשים השלים עסקת שותפות עם קבוצת התקשורת g group זכה בתקציב הפרסום של רשת האופנה למשפחה H&O. על התקציב התמודדו גם אדלר חומסקי, זרמון DOB, פוגל אוגילבי ודחף. לדברי עמיר משה, מנכ"ל רשת H&O: "כל משרדי הפרסום שהשתתפו במכרז הציגו איכויות גבוהות והגישו הצעות מקצועיות ומעניינות - אנו מודים לכולם על המאמץ וההשקעה. בחרנו במשרד ענבר מרחב ניסן g, בו אנו יודעים כי נהווה תקציב מרכזי, ואנחנו מאמינים שבעזרתו H&O תגיע להישגים רבים. אני מאמין שבעבודה משותפת עם משרד הפרסום החדש נמצב ונפתח את H&O לקראת המהלכים האסטרטגיים המתוכננים לשנת 2013". השנתיים האחרונות היו מושקעות מאוד מבחינת ההוצאה לפרסום ב-H&O. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 עמד תקציב הפרסום על 7.4 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-11 מיליון שקלים. ב-2012 התקציב אף גדל בשונה מהמגמה בשוק ועמד על כ-9.5 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-15 מיליון שקלים. התקציב הצפוי לשנת 2013 יעמוד על כ-10 מיליון שקלים. יוזכר כי התקציב טופל בידי פובליסיס מאז פברואר 2011. הוא הועבר אליו לאחר עשור של רשת H&O בבאומן בר ריבנאי. בזמנו יצאה החברה למכרז לאחר שאחד מבעלי הרשת, משה גאון ששימש בזמנו גם כשותף בבאומן בר ריבנאי מכר את אחזקותיו ברשת H&O, וכך הכשיר את הקרקע ליציאה למכרז. המעבר לפובליסיס גלר נסיס נעשה בתקופת ניהולו של שי גורן, עוד בטרם רכישתה של פובליסיס העולמית את באומן בר ריבנאי, במה שהפך את שני המשרדים לחלק מקבוצת פובליסיס ישראל שבראשותה עומד יורם באומן.
- 5.ירון המלך!!!!! (ל"ת)מעריץ 10/03/2013 23:39הגב לתגובה זו
- 4.מה זה ה-G בענבר מרחב? (ל"ת)ספי 10/03/2013 18:09הגב לתגובה זו
- נקודה (ל"ת)ג. משכית 11/03/2013 09:32הגב לתגובה זו
- 3.גיל 10/03/2013 14:24הגב לתגובה זוכל הכבוד לכולם. הלקוח הרוויח את אחד המוחות הטובים בענף בתחום הריטייל - אורי לין. שיהיה בהצלחה
- 2.לחם 10/03/2013 10:38הגב לתגובה זואולי באדלר היהירים יחשבו פעמיים כשירצו לפטר לקוח
- ? 10/03/2013 12:53הגב לתגובה זומתי אדלר פיטרו לקוח?
- לחם 10/03/2013 15:39http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000790058
- 1.אבנר 10/03/2013 10:33הגב לתגובה זושניצח תותחים כבדים כמו אדלר חומסקי
- טריוויה פשוטה - מנצח זה שקונה מדיה במקאן (ל"ת)שלום 10/03/2013 22:10הגב לתגובה זו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.