
סמנכ"ל הקריאייטיב של JWT הדס ליבר תשפוט בקטגוריית הדיירקט בפסטיבל קאן
ההכנות ל
פסטיבל קאן לפרסום הוא גולת הכותרת של תחרויות הפרסום מסביב לעולם. למרות שיש תחרויות שנחשבות לקשות יותר בכל הנוגע לחלוקת הפרסים, קאן הוא אירוע השיא של התעשייה - הוא נחשב לכינוס העולמי הגדול ביותר של אנשי קריאייטיב, אושיות פרסום מיתולוגיות ומפרסמים מובילים. לתחרות מוגשות כ-34 אלף עבודות מ-90 מדינות. הוא מתפרש על פני 7 ימים שכוללים סדנאות, הרצאות, וטקסי הענקת פרסים, וכ-11 אלף אורחים פוקדים אותו מדי שנה.
השנה חוגג הפסטיבל את השנה ה-60 להיווסדו, ובין נושאי הדברים שהוזמנו יופיעו ב-2013 קווין סיסטרום (אינסטגרם), המעצבת ויויאן ווסטווד, המוסיקאי לו ריד, ג'ימי וואלס (ויקיפדיה), סר מרטין סורל מייסד WPP ועוד.
השופט הישראלי הראשון ששפט בקטגוריית הדיירקט, בשנת 2010, היה קובי ברקי, מבעלי שמעוני פינקלשטיין ברקי. שנה לאחר מכן שפטו בתחרות יורם לוי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי, אף הוא בקטגוריית הדיירקט, ונבו כרמי, סמנכ"ל מדיה ושותף ביהושע TBWA ששפט בקטגורית המדיה.
הדס ליבר אמרה: "אני נרגשת מהבחירה בי כשופטת בפסטיבל קאן. ההזמנה לשפוט בפסטיבל הפרסום הנחשב ביותר בעולם, היא בעצם ההכרה האמיתית באנשי פרסום ישראליים כחלק מהמילייה של קהילת הפרסום הבינלאומית. זהו כבוד גדול עבור התעשייה המקומית, עבור JWT ישראל אותם אני נוסעת לייצג, וכמובן - עבורי. חווית הפסטיבל, כאשת קריאייטיב, הייתה מעשירה ופוקחת עיניים, טוענת מצברים ואנרגיות קריאטיביות וממריצה להמשיך ולשאוף לחדשנות ומצוינות. אני בטוחה שאותה חוויה, הפעם מזווית השיפוט, תהיה שונה ייחודית ומרתקת".
- 21.ק 10/03/2013 09:28הגב לתגובה זואת בהחלט ראויה ואני מאחל לך המון בהצלחה!
- 20.זה קורה בענף לצערינו 07/03/2013 22:17הגב לתגובה זוסורי, אבל למרות שהשם שלה אכן בחלק מהקרדיטים של הקמפיינים שהוזכרו - התרומה שלה אליהם מוטלת בספק רב.
- 19.ענף של אגו מניאקים קנאים- חבל! (ל"ת)כל הכבוד הדס! 07/03/2013 20:36הגב לתגובה זו
- 18.באסה שזה הענף 07/03/2013 18:59הגב לתגובה זוחברים יקרים ראשית אני רוצה לעשות דבר נדיר בענף ולפרגן לבחורה- שאפו. לכל המלעיזים, כנראה שבוועדה של קאן יושבים אנשים שמבינים יותר מכם והם בחרו בה. לכן כנראה שמגיע לה. מה לעשות שכנראה שלא בחרו בכם ולכן אתם משפריצים רעל. למרות שכנראה שלא יבחרו בכם לעולם, כי המלעיזים הם הלוזרים של הענף, תחשבו איך הייתם מרגישים לקרוא את הזבל שלכם אם הייתם נבחרים. בושה
- 17.רציני 07/03/2013 18:18הגב לתגובה זובאמת באמת באמת מת לדעת על איזה קמפיינים היא חתומה? האם היא אי פעם זכתה בפרס בחו"ל? בארץ? קקטוס? דג הזהב? מלך הג'ינגל? משהו? אפשר לציין קמפיין אחד או שניים שהיא עשתה? ואם, רק אם היא מעולם לא זכתה בפרס, בטח שלא בפרסים.. איך היא תדע לשפוט עבודות שאמורות לזכות בפרסים?
- כולם יודעים 07/03/2013 18:52הגב לתגובה זושרק עכשיו מודעה שלה לקחה דג הזהב (אורביט) שהיא חתומה על אראלה של מפעל הפיס ועוד המון דברים שהביאו לגיתם את רוב הפרסים בשנים האחרונות חוץ מזה, בן אדם נדיר תפסיקו לקנא ותלמדו לפרגן
- 16.אחד שעבד איתה 07/03/2013 16:01הגב לתגובה זותותחית קריאטיב שהגיעה לשם בזכות ולא בחסד
- 15.חכו שברכץ יגיע לקאן! אז יתחיל הבלאגן... (ל"ת)אחד מבפנים 07/03/2013 15:36הגב לתגובה זו
- 14.ניר 07/03/2013 15:30הגב לתגובה זויש איזה 300 שופטים שם כולל נציגים מכל המדינות כל הכבוד להדס שנבחרה, זו אחלה חופשה וסמינר מקצועי אפשר לחשוב שהסוחר מדיה ששפט שנה שעברה חתום על אולד ספייס. תרגעו.
- 13.מישו מישו 07/03/2013 15:07הגב לתגובה זומסתבר שאפשר לפנות לפסטיבל ולהציע את עצמך היא פנתה ונמצאה ראוייה עכשיו תאכלו תחת
- 12.כמה רוע... הדס תצילחי! (ל"ת)א 07/03/2013 15:04הגב לתגובה זו
- 11.כולכם מיץ זבל ואגו. בהצלחה. (ל"ת)תעשיית מיץ זבל 07/03/2013 14:58הגב לתגובה זו
- 10.סולי 07/03/2013 14:53הגב לתגובה זואה כן, אלקטרה בר. מבריק!
- 9.עדיין ארטית לצערי 07/03/2013 14:31הגב לתגובה זוזה רק מראה לכם כמה עמוק הגענו עד שאיזו אנונימית במשקל נוצה...שהאחרון יכבה את האור ודיי
- 8.כל הכבוד , בהצלחה! (ל"ת)אני 07/03/2013 13:11הגב לתגובה זו
- 7.איזה באסה שלא אני 07/03/2013 13:07הגב לתגובה זוכל הכבוד! במקום לפרגן ולהבין שהיא עושה מהלך חשוב לתעשיה ולכולנו כעובדים בה (ואולי גם אותנו יבחרו מתישהו), בוחרים להשמיץ ולזרוק רעל מתוך קנאה. כמי שעבד איתה בעבר, הדבר האחרון שיש לה זה קשרים וכל מה שהשיגה זה בזכות. היא גם אחלה כבן אדם שזה לא טריוויאלי
- 6.לב 07/03/2013 12:57הגב לתגובה זובהצלחה, בטוחים שתייצגי את התעשיה בכבוד מהחברים בשפ"מ!
- 5.בוא'נה אנשים. אתם חלאות! (ל"ת)כמה טינופת 07/03/2013 12:34הגב לתגובה זו
- 4.אנשי פרסום ישראלים... סליחה אבל מי זאת? (ל"ת)ג'רי 07/03/2013 12:28הגב לתגובה זו
- 3.קאמי 07/03/2013 12:18הגב לתגובה זו"מכה" מאוד כואבת מנחיתים על עצמם הפרסומאים בעיסוק האווילי שלהם בפרסים בזמן שהקרקע העסקית נשמטת תחת רגלי התעשייה כולה. ראוי היו עושים הפרסומאים אם היו מוציאים את הראש מה****, מניחים לחלוטין לעניין הפרסים, לו רק כאקט סימבולי, ומתעסקים בהקשבה לצרכי הלקוחות ובפיתוח כלים חדשניים וחכמים בעולם המרקום. במקום זאת האורקסטרה מנגנת מודעות פרינט והספינה כבר מזמן עמוק במצולות. תתעוררו כי זה כבר ממש מביך! מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, מנהלי תחום ומותג מסתכלים מהצד בהשתאות על הילדותיות בה מתנהלים המנהלים הצעירים בענף. נוצר פער עצום בין בעלי המשרדים שהקימו עסקים עוצמתיים וחכמים ובין דור ההמשך שמתעקש להתעסק בשולי העשייה ולא במהות. אל תתפלאו כשחרב הפיטורין תרסק לכם את הצוואר, בדומה למה שהתרחש לאחרונה במערכות החדשות והעיתונים הארכאיות. הכתובת על הקיר!!! עד אז תיהנו מהשבוע בריביירה...
- 2.שופט 07/03/2013 12:00הגב לתגובה זואה... אה... אה... טוב, אולי יש לה קשרים טובים
- 1.שיחקתם אותה JWT (ל"ת)ית 07/03/2013 11:43הגב לתגובה זו