משרד האינטראקטיב נקסט אין זכה בתקציב אתר מוטק'ה: יטפל גם באופליין

האתר לגילאי 50+ קיים מזה 7 שנים ולאחרונה עובר תהליך התחדשות במסגרתו יציע כלים חדשים לצד עיצוב עדכני. מני פאר יוביל את הקמפיין
משה בנימין | (5)

משרד האינטראקטיב 'נקסט אין' ממשיך במגמת הזליגה לתחום האופליין. לאחר שעשה זאת עם מכללת 'אורנים' יטפל המשרד בתקציב האונליין והאופליין של אתר מוטק'ה המתחדש. התקציב בשווי של כ-750 אלף שקלים יכלול קמפיין פרינט, רדיו ואינטרנט.

האתר שפונה לקהל יעד של גילאי 50+ עובר מיתוג מחדש במסגרתו יציע כלים חדשים, עיצוב עדכני ותוספות ברמת התוכן. באתר פועלת גם רשת חברתית הכוללת הכרויות, בלוגים, פורומים ושיחות ברשת, כאשר השרותים ניתנים בחינם. האתר מושך כ-200,000 גולשים יחודיים (יוניקים) מידי חודש.

את הקמפיין להשקת האתר מחדש יוביל מני פאר. הקמפיין יתמקד ביתרונות שבלהיות בני 50+ ויעודד גולשים לנצל את הזמן בשלב זה בחיים ולהצטרף לאתר מוטק'ה כדי להכיר אנשים חדשים, להחליף רעיונות וכן הלאה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ידיעה מעפנה, תקציב מעפן, משרד בירידה (ל"ת)
    דודו 05/03/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מעניין... (ל"ת)
    יעל 05/03/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דני 04/03/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    באמת שמתי לב שהם שינו את האתר שלהם, יהיה נחמד אם באמית עכשיו יגיעו עוד אנשים לאתר
  • 2.
    מני פאקינג פאר! (ל"ת)
    דודו טופז 04/03/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לא ידעתי שנקסט אין עוד קיימים האמת (ל"ת)
    זיוית 04/03/2013 17:47
    הגב לתגובה זו