TV

איש לעניין, יש פה מישהו למניין? עובדי באומן בסרטון פרידה משעשע מיורם לוי

הבעלים, העובדים, הלקוחות ואפילו יאיר לפיד. כולם שורבבו לשיר הפרידה של באומן מסמנכ"ל הקריאייטיב יורם לוי "האבא, האמא והדודה של המשרד"
משה בנימין | (23)

כך ייעשה לאיש שעובדי המשרד חפצים ביקרו. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי פרש לאחרונה מהמשרד, לאחר 4 שנים פוריות שבבאומן יזכרו לטובה. לרגל המאורע הכינו לו עובדי באומן סרטון ובו שיר פרידה בכיכובם.

מדובר בסרטון קצת ארוך, אפילו ארוך מאוד, אבל משעשע לא פחות. מהסרטון שמוצג כקמפיין בחירות ללוי, אפשר ללמוד כמה דברים - כגון זה שנדב פרסמן, מחליפו של לוי הוא גבוה מאוד, ושערן ניר לא יפספס אף הזדמנות לעשות מעצמו צחוק, אבל בעיקר, עד כמה נקשרו עובדי המשרד ללוי שמשך אחריו את חבורת הקריאייטיב בבאומן ואת המשרד כולו להישגים מרשימים בשנים אלו. אפילו לקוחות המשרד בהם טיפל לוי תרמו את חלקם לסרטון הפרידה, וגם יאיר לפיד השתרבב לתוכו איכשהו.

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    מויש 03/03/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    מרשים לראות כמה פירגון ואהבה יוצא ממשרד פרסום. די יוצא דופן בענף. כנראה שמגיע לו.
  • 15.
    ג'וני 02/03/2013 22:48
    הגב לתגובה זו
    מדהים לראות כמה אהבה יש במשרד הזה, בשונה מהדימוי של משרדי הפרסום...
  • 14.
    אחת שיודעת 02/03/2013 19:23
    הגב לתגובה זו
    אחרי שבאומן פרגנו לעצמם... תודו עם כל הקשרים של לובטון הם יכלו יותר. יורם הוא איש נחמד ביותר, קריאטיבי באופן נחמד ביותר ובכלל הכל כל כך נחמד שהוא היה צריך ללכת מזמן ואת זה אומרים האנשים שמכירים את החלקים הפחות נחמדים שלו. יאללה יורם בהצלחה ואם העזיבה הזו דומה לזו משלמור אז להתראות באדלר או גיתם. שבוע טוב
  • אחת אמיתית 03/03/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    באומן הוא בשנים האחרונות המשרד הקריאטיבי ביותר בארץ, בזכות יורם, יוסי והצוות המצויין שעובד שם. זו האמת.
  • ישי 02/03/2013 22:45
    הגב לתגובה זו
    בשנים האחרונות באומן עושים את העבודה הטובה ביותר בשוק הפרסום. יורם ויוסי הביאו את המשרד למקום הראשון גם בקריאטיב וגם בלקוחות חדשים.אבל אני מאמין שאם המשרדים האחרים יתאמצו ויעשו גם קריאטיב פורץ דרך הם יכולים גם להצליח. בהצלחה!
  • 13.
    י 02/03/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    מדהים, אבל זה קורה רק בפרסום שכולם חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת
  • 12.
    שחר 01/03/2013 00:40
    הגב לתגובה זו
    הם השקיעו בהפקה חבל על הזמן
  • 11.
    שי 28/02/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    מדהים מה שעשית בבאומן. יאללה בוא למקאן!
  • 10.
    אנחנו נתגעגע !!! (ל"ת)
    חילזון 28/02/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שוש 28/02/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    כמה הם אוהבים אותך!
  • 8.
    פלנר 28/02/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    סרטבלעדיו או גדול
  • 7.
    לקוח 28/02/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    כולנו רוצים אותך חזרה!
  • 6.
    יוסף 28/02/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    יורם רצה בונוסים אחרי הרכישה של פובליסיס וקיבל אצבע משולשת. בכלל כשעברת את גיל 40 בפרסום, אתה יכול לספור את ימיך לאחור. שמו פראייר אחר במקומו אבל גם הוא זמני
  • תותח! שיהיה להם בהצלחה בלעדיו... (ל"ת)
    יאיר 28/02/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
  • אלברט 28/02/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    י. לוי הוא כיום מנהל הקריאייטיב המוערך בארץ וגם בחו"ל. גם אם רצה אחוזים, ובצדק, הוא יוכל להשיג משרה בכירה בכל משרד שירצה
  • 5.
    שווה סרטון!!! (ל"ת)
    שיר 28/02/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא מבין 28/02/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    יש משהו שלא מספרים לנו
  • 3.
    כל הכבוד (ל"ת)
    יניב 28/02/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    למי שלא הבין, הוא עשה את הקמפיין של לפיד (ל"ת)
    28/02/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
  • הבנו יא גאון (ל"ת)
    28/02/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    צ 28/02/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    למה הוא פוטר?
  • הוא לא פוטר (ל"ת)
    פ 28/02/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
  • זיו 13/02/2014 22:03
    גודל האכזבה! סרט מעפן שחבל על הזמן, טקסט עלוב וחריזה עוד יותר מאולצת ועלובה, שהתירוץ היחיד שיכול לנסות להצדיק אותה, שזה בקטע אירוני? אבל את זה תמיד אפשר להגיד כשאין משהו יותר טוב....