משרד הפרסום KDA יטפל בתקציב של מותג הנעליים הבינלאומי Beautifeel

Beautifeel הוא מותג ישראלי המייצר נעלי נשים וקיים מזה כ-24 שנים. המותג, בראשו עומד עמי בר נהור נמכר ביותר מ-1,000 חנויות מסביב לעולם
משה בנימין |

משרד הפרסום KDA בבעלותם של קרן קיי, דני אהרונסון, אורן דיבון וכרמל אבוזלף יטפל בתקציב הפרסום של מותג נעלי הנשים Beautifeel - כך נודע לאייס. BeautiFeel הוא מותג יוקרה ישראלי לנעלי נשים, המיוצר בארץ ונמכר בלמעלה מ-1,000 חנויות בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו-זילנד, ישראל ועוד. המותג שנוסד על ידי עמי בר נהור פועל כבר מעל ל-24 שנים. בר נהור, המייסד שמכהן גם כמנכ"ל החברה מסר כי "בשנים האחרונות החברה פונה גם לצרכן הסופי דרך הקמת חנויות בבעלותה. יחד עם הרשת בישראל פתחה החברה 3 חנויות בסידני ובמלבורן, אוסטרליה. המותג עומד כעת בפני פריצות דרך חדשות, הן בארץ והן בעולם, ולשם כך צרף לשורותיו את משרד הפרסום KDA". KDA הוקם לפני כשנתיים ומטפל בין השאר בתקציבי הפרסום של 'הילוך שישי', 'פריניר', רשת מועדוני הכושר GREAT SHAPE ועוד. יוזכר עוד כי KDA הוא משרד הפרסום שזכה לאחרונה בתחרות הפרסום למהלכים יצירתיים של אתר אייס - Extreme Concept. המשרד שגבר בדרך על 17 משרדי פרסום נוספים זכה בתחרות עם קמפיין 'הפסנתרים' עבור מותג היינות 'יקב תבור'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.