משרד הפרסום KDA יטפל בתקציב של מותג הנעליים הבינלאומי Beautifeel

Beautifeel הוא מותג ישראלי המייצר נעלי נשים וקיים מזה כ-24 שנים. המותג, בראשו עומד עמי בר נהור נמכר ביותר מ-1,000 חנויות מסביב לעולם
משה בנימין |

משרד הפרסום KDA בבעלותם של קרן קיי, דני אהרונסון, אורן דיבון וכרמל אבוזלף יטפל בתקציב הפרסום של מותג נעלי הנשים Beautifeel - כך נודע לאייס.

BeautiFeel הוא מותג יוקרה ישראלי לנעלי נשים, המיוצר בארץ ונמכר בלמעלה מ-1,000 חנויות בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו-זילנד, ישראל ועוד. המותג שנוסד על ידי עמי בר נהור פועל כבר מעל ל-24 שנים.

בר נהור, המייסד שמכהן גם כמנכ"ל החברה מסר כי "בשנים האחרונות החברה פונה גם לצרכן הסופי דרך הקמת חנויות בבעלותה. יחד עם הרשת בישראל פתחה החברה 3 חנויות בסידני ובמלבורן, אוסטרליה. המותג עומד כעת בפני פריצות דרך חדשות, הן בארץ והן בעולם, ולשם כך צרף לשורותיו את משרד הפרסום KDA".

KDA הוקם לפני כשנתיים ומטפל בין השאר בתקציבי הפרסום של 'הילוך שישי', 'פריניר', רשת מועדוני הכושר GREAT SHAPE ועוד. יוזכר עוד כי KDA הוא משרד הפרסום שזכה לאחרונה בתחרות הפרסום למהלכים יצירתיים של אתר אייס - Extreme Concept. המשרד שגבר בדרך על 17 משרדי פרסום נוספים זכה בתחרות עם קמפיין 'הפסנתרים' עבור מותג היינות 'יקב תבור'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה