רמי יהושע רוצה את 'לעומק התודעה': מגעים ראשוניים התקיימו בין הצדדים

הצמיחה המרשימה של משרד הפרסום הצעיר הביאה בכירים רבים בענף לחזר אחריו בשנה וחצי האחרונה. לפני מספר ימים התקיימה פגישה ראשונה בין יהושע לבעלי המשרד. בעבר דובר בין הצדדים על שותפות ברכש מדיה
משה בנימין | (9)

האם רמי יהושע מחפש מנוע צמיחה חדש בדמות רכישת מניות במשרד הפרסום הצעיר 'לעומק התודעה'? לפני כשבוע נערכה פגישה בין הצדדים בה נידון מהלך אפשרי שכזה. נכון לעכשיו מדובר במגעים ראשוניים וטרם ידוע האם אלו יבשילו לכדי מעשה. משרד הפרסום 'לעומק התודעה' נמצא בבעלותם של המייסדים זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, וארז מי-טל, מי ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד, ובמהלך השנה החולפת קיבל נתח קטן ממניות המשרד. הפגישה בין הצדדים היא לא הראשונה - בעבר ניהלו המשרדים שיחות על שותפות ברכישת מדיה שלבסוף לא יצאה לפועל. רמי יהושע הוא לא היחיד ששם לב לצמיחה המרשימה של משרד הפרסום הצעיר. יתרה מכך, הוא גם לא היחיד שכניסה בשלב שכזה כשותף למשרד היא משהו שיכול לעניין אותו. לאייס נודע כי בשנה האחרונה מצאו את עצמם 'לעומק התודעה' בלא מעט פגישות תחת ההגדרה של 'היכרות-מגעים ראשוניים' עם משרדים מהעשירייה הראשונה של ענף הפרסום. על פניו נראה כי השותפים פתוחים להצעות ומוחמאים מהפניות הרבות אליהם אך מכאן עד להסכם מחייב עם מי מהצדדים הדרך עוד ארוכה. שנת 2012 הייתה ללא ספק שנת השיא של המשרד הצעיר. במקביל לגיוס תקציבים באופן עקבי, הוא זכה לקבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום של בנק אגוד, לאחר שזה סיים את ההתקשרות עם גלר נסיס. במקביל לפעילות משרד הפרסום, פועלת תחת השותפות של גולדשטיין ופופלבסקי חברת ה-Indoor-media 'לוקיישן' - המחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית. ההליך המתקדם ביותר שהיה למשרד הפרסום 'לעומק התודעה' התקיים דווקא מול חברת מדיה ולא עם משרד פרסום. חברת המדיה קאראט הביעה עניין רב ברכישת מניות המשרד, במסלול שבסופו הייתה מחזיקה ב-80% ממניותיו, אך מגעים אלו הוקפאו בסופו של דבר. מרמי יהושע וממשרד הפרסום 'לעומק התודעה' לא התקבלו תגובות.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    יהושע בדרך למעלה (ל"ת)
    יהושע בדרך לשלישיה 27/02/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    כעומק התודעה כך גודל הבחילה (ל"ת)
    יאוש פגש יאוש 27/02/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אני 27/02/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    ראו מקרה נחמני-צפריר, חברת האינטרקטיב שרמי קנה וכו'... אבל מצבם של לעומק כנראה דורש משקיע וזה עצוב.
  • 5.
    5 שנים למקום הראשון (ל"ת)
    מהענף 27/02/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
  • חחחחה (ל"ת)
    27/02/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לברוח לברוח לברוח 27/02/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    או ציוד משרדי.
  • 3.
    חיבור מהגהנום 27/02/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    שומר נפשו ירחק ואוהב כספו יברח...
  • 2.
    גיא 26/02/2013 23:33
    הגב לתגובה זו
    מוזר שגם לידי אייס וגם לידי גלובס הגיעו ידיעות על קיום מגעים ראשונים בין הצדדים.יכול להיות שמשה בנימין וענת ביין שוכבים ביחד במארבים ליד הבית של רמי? או שאולי זו פשוט ידיעת יחסי ציבור שרמי הוציא... בעוד שבועיים הוא יוציא את ההודעה הרשמית על ההסכם ויזכה לעוד כותרות חיוביות. פתטי.
  • 1.
    יששכר בלי שכר 26/02/2013 22:10
    הגב לתגובה זו
    מה שמוזר פה זה שהטוקבקיסט האידיוט מטעם, עוד לא כתב פה שיהושע זה העתיד וכאלה...
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.