תקציבים חדשים במשרד הפרסום BB&A: קונדומי Playboy וסכיני הגילוח Xblade
משרד הפרסום BB&A בבעלות קובי אמזלג ומוטי בן בכר מצרף לשורותיו 2 תקציבים חדשים: קונדומי Playboy המשווקים בישראל ומותג סכיני הגילוח החדש Xblade. המשרד יטפל בכל הפן השיווקי והפרסומי של מותג הקונדומים מבית Playboy אשר נכנסו לישראל בחודשים האחרונים. המותג נמכר בעוד כ-68 מדינות ברחבי העולם ונמכר באריזות של 3, 6 ו-12 יחידות ומגיע בשמונה דגמים שונים. תקציב הפרסום של המותג לשנת 2013 עומד על 1.8 מליון שקלים במחירי מחירון.
Xblade הוא מותג סכיני גילוח המיוצרים בגרמניה ונמכרים און ליין בישראל. המותג נבנה ומטופל כולו במשרד הפרסום BB&A וילווה בסרטוני אינטרנט ובקמפיין דיגיטל בתקציב מדווח של 1.7 מליון שקלים. משרד הפרסום של אמזלג ובן בכר יצא לדרכו לפני כשנתיים והוא מטפל בין היתר בתקציבי DPL - חיתולי בייביסיטר, נועם וקלינקל, חברת התרופות MSD, מותג כלי הבית rose & stein, רשת ארונות הראל ועוד.
- 4.אנשים טובים, לקוחות חרא...פליבוי שמייבוי (ל"ת)דון דרייפר 24/02/2013 08:07הגב לתגובה זו
- 3.מישהו שמכיר 22/02/2013 07:18הגב לתגובה זוהקשקשנית שמנהלת את פלייבוי תמצוץ להם את כל האנרגיה והם לא יראו ממנה דבר. כבר עדיף להשקיע את האנרגיה בתקציב פרובונו טוב...
- 2.פינטו 21/02/2013 18:15הגב לתגובה זואני רצייננים משקיעים ומבינים עניין המון בהצלחה !!
- 1.יואב 21/02/2013 17:15הגב לתגובה זואחלה משרד!!