תקציבים חדשים במשרד הפרסום BB&A: קונדומי Playboy וסכיני הגילוח Xblade

משרד הפרסום בבעלות קובי אמזלג ומוטי בן בכר הוקם לפני כשנתיים ומטפל בין היתר בתקציבי DPL - חיתולי בייביסיטר, חברת התרופות MSD ואחרים
כתבי אייס | (4)

משרד הפרסום BB&A בבעלות קובי אמזלג ומוטי בן בכר מצרף לשורותיו 2 תקציבים חדשים: קונדומי Playboy המשווקים בישראל ומותג סכיני הגילוח החדש Xblade. המשרד יטפל בכל הפן השיווקי והפרסומי של מותג הקונדומים מבית Playboy אשר נכנסו לישראל בחודשים האחרונים. המותג נמכר בעוד כ-68 מדינות ברחבי העולם ונמכר באריזות של 3, 6 ו-12 יחידות ומגיע בשמונה דגמים שונים. תקציב הפרסום של המותג לשנת 2013 עומד על 1.8 מליון שקלים במחירי מחירון.

Xblade הוא מותג סכיני גילוח המיוצרים בגרמניה ונמכרים און ליין בישראל. המותג נבנה ומטופל כולו במשרד הפרסום BB&A וילווה בסרטוני אינטרנט ובקמפיין דיגיטל בתקציב מדווח של 1.7 מליון שקלים. משרד הפרסום של אמזלג ובן בכר יצא לדרכו לפני כשנתיים והוא מטפל בין היתר בתקציבי DPL - חיתולי בייביסיטר, נועם וקלינקל, חברת התרופות MSD, מותג כלי הבית rose & stein, רשת ארונות הראל ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אנשים טובים, לקוחות חרא...פליבוי שמייבוי (ל"ת)
    דון דרייפר 24/02/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מישהו שמכיר 22/02/2013 07:18
    הגב לתגובה זו
    הקשקשנית שמנהלת את פלייבוי תמצוץ להם את כל האנרגיה והם לא יראו ממנה דבר. כבר עדיף להשקיע את האנרגיה בתקציב פרובונו טוב...
  • 2.
    פינטו 21/02/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    אני רצייננים משקיעים ומבינים עניין המון בהצלחה !!
  • 1.
    יואב 21/02/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד!!