משרד הפרסום AndromediA יטפל בתקציב רשת 'המרכז הישראלי לריהוט'

תקציב הפרסום של הרשת הארצית מוערך בכ-3 מיליון שקלים. מנהלת השיווק, נילי בוסאני: "פנינו לחברת פרסום צעירה במטרה לפרסם בדרך חדשנית"
משה בנימין | (4)

תקציב הפרסום של רשת 'המרכז הישראלי לריהוט' המתמחה במתן פתרונות ריהוט ועיצוב הפנים לבית, יטופל במשרד הפרסום AndromediA - כך נודע לאייס.

תקציב הפרסום של הרשת המרכז הישראלי לריהוט נאמד בכ-3 מיליון שקלים. הרשת, בבעלותו של גיגי שפירא חוגגת השנה 20 שנה. נילי בוסאני, מנהלת השיווק: "החלטנו לשנות גישה ולפנות לחברת הפרסום הצעירה והאנרגטית AndromediA במטרה לפרסם ולמתג את המרכז הישראלי לריהוט בדרך חדשנית ולממש את הפוטנציאל הגלום בו".

בין לקוחות סוכנות הפרסום AndromediA נמנים קבוצת 'השדרה השביעית מקבוצת אריסון שיכון ובינוי', 'אדרי-אל נכסים', 'סלופארק', 'רשות הטבע והגנים', 'סטודיו קרמיקה', 'לוקסיטאן' ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    החלטה נבונה ביותר, כל הכבוד (ל"ת)
    טניה 26/02/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבודֱ (ל"ת)
    קושקוש 21/02/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחת שמכירה 21/02/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    יש שם את מורן אורן שהיא אחד האנשים המדהימים לעבוד איתם. זה נכס גדול למשרד הזה בהצלחה
  • מסכימה עם כל מילה, מספר 1 (ל"ת)
    נטע רייך 25/02/2013 12:49
    הגב לתגובה זו