משרד הפרסום AndromediA יטפל בתקציב רשת 'המרכז הישראלי לריהוט'

תקציב הפרסום של הרשת הארצית מוערך בכ-3 מיליון שקלים. מנהלת השיווק, נילי בוסאני: "פנינו לחברת פרסום צעירה במטרה לפרסם בדרך חדשנית"
משה בנימין | (4)

תקציב הפרסום של רשת 'המרכז הישראלי לריהוט' המתמחה במתן פתרונות ריהוט ועיצוב הפנים לבית, יטופל במשרד הפרסום AndromediA - כך נודע לאייס. תקציב הפרסום של הרשת המרכז הישראלי לריהוט נאמד בכ-3 מיליון שקלים. הרשת, בבעלותו של גיגי שפירא חוגגת השנה 20 שנה. נילי בוסאני, מנהלת השיווק: "החלטנו לשנות גישה ולפנות לחברת הפרסום הצעירה והאנרגטית AndromediA במטרה לפרסם ולמתג את המרכז הישראלי לריהוט בדרך חדשנית ולממש את הפוטנציאל הגלום בו". בין לקוחות סוכנות הפרסום AndromediA נמנים קבוצת 'השדרה השביעית מקבוצת אריסון שיכון ובינוי', 'אדרי-אל נכסים', 'סלופארק', 'רשות הטבע והגנים', 'סטודיו קרמיקה', 'לוקסיטאן' ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    החלטה נבונה ביותר, כל הכבוד (ל"ת)
    טניה 26/02/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבודֱ (ל"ת)
    קושקוש 21/02/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחת שמכירה 21/02/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    יש שם את מורן אורן שהיא אחד האנשים המדהימים לעבוד איתם. זה נכס גדול למשרד הזה בהצלחה
  • מסכימה עם כל מילה, מספר 1 (ל"ת)
    נטע רייך 25/02/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.