מודעת דרושים מבריקה: רוצים לעבוד כמקעקע? עברו את מבחן ה-QR בעיתון
מאז ומתמיד מודעות דרושים היו כר פורה לרעיונות קריאטיביים. זו הזדמנות נפלאה להפוך את מקום העבודה לאטרקטיבי באמצעות מהלך פרסום מקורי. רק בשנה החולפת ראינו אצלנו בישראל עבודות מרשימות של באומן בר ריבנאי (
מודעה שפורסמה לאחרונה באיסטנבול, טורקיה, נועדה לגייס אמני קעקוע לסטודיו חדש שנפתח. המודעה מאת משרד הפרסום BÜRO עושה אמנם שימוש ב-QR קוד שנטחן לעייפה מסביב לעולם, אך ניגשת אליו ממקום אחר - רלוונטי ללקוח, וכזה שמצריך מעורבות באופן מקורי.
במודעה שפורסמה בעיתון הוצג QR קוד שקוף שלכאורה מוטבע על חלק גוף. לצד המודעה נכתב: "מי שמעוניין להגיש קורות חיים לעבודה בסטודיו החדש Bergge Tatoo נדרש למלא בזהירות את ה-QR ולהפגין את יכולתו, כדי לזכות בגישה לטופס הגשת הקו"ח". המעוניינים במשרה שאכן מילאו את ה-QR נדרשו לסרוק את המודעה בתום המשימה. אם היא אכן בוצעה כהלכה הם קיבלו לידיהם את המייל של הסטודיו.
- 1.לימודים (ל"ת)ריקוש 16/04/2013 22:20הגב לתגובה זו