מודעת דרושים מבריקה: רוצים לעבוד כמקעקע? עברו את מבחן ה-QR בעיתון

משרד הפרסום הטורקי BÜRO מאיסטנבול הופך מודעת דרושים לחווית יצירה אמיתית. תוכיחו שאתם עומדים במשימה וקבלו הזדמנות להגיש קורות חיים
משה בנימין | (1)

מאז ומתמיד מודעות דרושים היו כר פורה לרעיונות קריאטיביים. זו הזדמנות נפלאה להפוך את מקום העבודה לאטרקטיבי באמצעות מהלך פרסום מקורי. רק בשנה החולפת ראינו אצלנו בישראל עבודות מרשימות של באומן בר ריבנאי (Diablo) ומקאן דיגיטל (מהלך מאגרי התמונות). שתיהן לגיוס עובדים למשרדים. מודעה שפורסמה לאחרונה באיסטנבול, טורקיה, נועדה לגייס אמני קעקוע לסטודיו חדש שנפתח. המודעה מאת משרד הפרסום BÜRO עושה אמנם שימוש ב-QR קוד שנטחן לעייפה מסביב לעולם, אך ניגשת אליו ממקום אחר - רלוונטי ללקוח, וכזה שמצריך מעורבות באופן מקורי. במודעה שפורסמה בעיתון הוצג QR קוד שקוף שלכאורה מוטבע על חלק גוף. לצד המודעה נכתב: "מי שמעוניין להגיש קורות חיים לעבודה בסטודיו החדש Bergge Tatoo נדרש למלא בזהירות את ה-QR ולהפגין את יכולתו, כדי לזכות בגישה לטופס הגשת הקו"ח". המעוניינים במשרה שאכן מילאו את ה-QR נדרשו לסרוק את המודעה בתום המשימה. אם היא אכן בוצעה כהלכה הם קיבלו לידיהם את המייל של הסטודיו.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לימודים (ל"ת)
    ריקוש 16/04/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.