הפילטר של רייבאן הוא הדבר האמיתי: מהלך אינסטגרם חכם למותג המשקפיים
סוכנויות פרסום רבות מחפשות את הזווית הייחודית לפעילות באינסטגרם. ברייבאן עשו את זה בחן עם עיבוד אמיתי לתמונה שלכם דרך עדשות המשקפיים
ברייבאן מודים שהם "לא הראשונים לשחרר אפליקציית צילום תמונות" - אבל הם טוענים ש"בעולם בו כולם מנסים לחקות את תחושת הרטרו - אנחנו עושים את זה באמת".
מותג המשקפיים היוקרתי יצא במהלך פרסום חביב על בסיס האינסטגרם לטובת קידום דגם ה-Ambermatic. כפי שהם מציינים בקייס סטאדי, הדרך הטובה ביותר למכור את המשקפיים היא להעניק לכולם את האפשרות למדוד אותן. בחברה פיתחו אפליקציה שמאפשרת למשתמשים לצלם תמונה, וזו נשלחת לסט של רייבאן בלונדון, מועלית על מסך מחשב ומצולמת מחדש באופן אוטומטי, דרך עדשות המשקפיים, ונשלחת בחזרה למשתמש. פשוט, לא?