בבאומן רוצים לשבור את מעגל האלימות במשפחה - עם לופ וידאו אינסופי בטוויטר
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עלה לאחרונה בפעילות וידאו חדשנית עבור "הקו לגברים במעגל האלימות במשפחה". המשרד עושה שימוש (לדבריו ראשון בעולם) באפליקציית VINE של טוויטר, באמצעותה ניתן לצלם סרטוני וידאו באורך 6 שניות שרצים במחזור אין סופי.
על בסיס האפיון הטכנולוגי בנו בבאומן את הפנייה לקהל, במטרה "להעלות למודעות וסדר היום החברתי את תופעת מעגל האלימות ההולכת וגוברת".
הקו לגברים במעגל האלימות במשפחה, הפועל בחסות ויצ"ו, הוא שירות חדשני ויחיד מסוגו בישראל. הקו פועל למניעת אלימות במשפחה באמצעות קריאה ציבורית לגברים במעגל האלימות, לקחת אחריות, לפנות לעזרה ולשבור את המעגל האלים. הקו מהווה כתובת לדיאלוג ראשוני עבור גברים המבקשים לספר ולהתייעץ סביב המשבר הזוגי עם כתובת גברית, בלי חשיפה וכשלב מקדים לפנייה לטיפול.
- 11.טלי 20/02/2013 16:55הגב לתגובה זוספר מתורגם לעברית ראה אור לפני מספר חודשים ' למה הוא עושה את זה?' מאת לנדי בנקרופט שעמד במשך 20 שנה ברשות הפרוייקט לטיפול בגברים אלימים ומתעללים רגשית.
- 10.חכם (ל"ת)מחמוד 15/02/2013 08:59הגב לתגובה זו
- 9.חבל 14/02/2013 21:42הגב לתגובה זוואם לעשות - לפחות לעשות טוב בטוח שאפילו שיחה אחת למוקד לא נעשתה בעקבות "הקמפיין"
- 8.מה עם קמפיין פרו בונו נגד ניצול עובדים בבאומן (ל"ת)בר 14/02/2013 17:26הגב לתגובה זו
- 7.מה, החזירו את הקקטוס??? (ל"ת)14/02/2013 16:47הגב לתגובה זו
- 6.בא לי לעשות על באומן קקי (ל"ת)פוק 14/02/2013 16:30הגב לתגובה זו
- 5.רעיון יפה מאוד 14/02/2013 16:29הגב לתגובה זואבל אולי זה חלק מהקטע
- 4.לא מבין 14/02/2013 16:26הגב לתגובה זואייס הפך להיות שותף בבאומן? מה נסגר? כל פוק שיוצא משם מקבל ידיעה באייס. חאלס. זה מגעיל.
- 3.ג'יזס 14/02/2013 16:15הגב לתגובה זוhttp://mashable.com/2013/01/28/twitter-videoads-are-here/ http://adage.com/article/digitalnext/ways-brands-twitter-s-vine-app/239775/ מישהו רוצה עוד?
- 2.רוברטו ליווי כלים צב 14/02/2013 16:15הגב לתגובה זושזה לא יכול להיכנס לקלישאה שזה כל כך גרוע שזה טוב.
- 1.לא לראשונה (ל"ת)לראשונהבקמפיין חברתי 14/02/2013 16:13הגב לתגובה זו