סוכנות הדיגיטל פרפל אינטראקטיב תעבוד עם לפ"מ; רשת 'אימפרס' ו'סלטי שמיר'
סוכנות הפרסום פרפל אינטראקטיב, בבעלותם של יואב מאור, אורי מנדי ודניאל אציל מקבלת לידיה את פעילות הדיגיטל של 'סלטי שמיר'. כמו כן תטפל הסוכנות ב-2 פרוייקטים מטעם לפ"מ, ברשת חנויות 'אימפרס', חברת התרופות 'כצט' ופסטיבל הסרטים "קטע טוב".
במסגרת העבודה עם לפ"מ תנהל פרפל את עמוד הפייסבוק של מרתון ירושלים. העמוד, בשפה האנגלית, יעודד רצים מהעולם להגיע לישראל ולרוץ במרתון. בנוסף תנהל החברה עמוד פייסבוק עבור 'בנק ישראל'. הפעילות תתמקד בבני נוער במטרה לחנך אותם להתנהלות כלכלית נכונה כבר מגיל צעיר.
כאמור, פרפל תטפל גם ב'סלטי שמיר' המשיקה לראשונה פעילות דיגיטלית בדגש על רשתות חברתיות; תנהל עבור חברת התרופות "כצט" קהילת פייסבוק בשפה הערבית ובנוסף תלווה את פסטיבל הסרטים "קטע טוב" הנערך מדי שנה ע"י המרכז הבינתחומי ויוצא בפעילות חברתית המתמקדת בתוכן גולשים. אורי מנדי, מנכ"ל משותף בפרפל אינטראקטיב:"עולם המדיה החברתית הוא עולם גלובלי, אנחנו מעניקים פתרון מלא של פרסום וניהול קהילות בארץ ובחו"ל, בשפות עברית, אנגלית וערבית ושמחים על הרחבת הפעילות שלנו בשווקים אלה". דניאל אציל מנכ"ל משותף בפרפל אינטראקטיב: "שנת 2013 מסמלת תפנית חיובית בשוק הפרסום הדיגיטלי, כמעט ואין מותגים גדולים שלא מבססים נוכחות חברתית דיגיטלית ומנהלים קשר ישיר עם קהל לקוחותיהם, זו בשורה טובה מאוד למפרסמים אך קודם כל לצרנים שזוכים ליחס אישי והופכים להיות הרבה יותר רלוונטיים".
- 6.לקוח סמוי 17/02/2013 12:39הגב לתגובה זועוד חברה שחושבת שהיא מבינה משהו בדיגיטל. מנהל אחד ילד שלא יודע לעבוד, מנהל אחד אוטיסט ומנהל שלישי שבטוח שהשמש זורחת לו מהתחת. רעיון קריאייטיבי אחד הם לא הוציאו- הכל מועתק מחו"ל (שלא נדבר על הקמפיין של יאיר לפיד, אחד לאחד האתר של אובמה) שיש ברז של כסף שלא נגמר מאדון אבא מנדי וקצת (הרבה) יח"צ בזכות השתתפות באח הגדול זה רק נראה כמו חברה גדולה ומצליחה. אבל היא לא.
- 5.יניב 16/02/2013 00:36הגב לתגובה זותסבירו לי בבקשה איך לחברת פרפל (היחסית אנונימית), בעלי 109,000 לייקים, וסליחה אם החסרתי כמה. כאשר לחברה קנונית כמו שטראוס שלא אכביר עליה במילים, יש פחות או יותר כמות דומה של לייקים? אינני מבין גדול בדיגיטאל, יש פה מישהו אינטיליגנט בכדי להסביר לי מדוע ואיך? דניאל המנכ"ל המשותף? ושלא תבינו לא נכון, אני מכיר קמפיינים של החבר'ה האלה, התרשמתי מחלקם. הם יודעים לעבוד. תודה
- REALiSTiC 16/02/2013 19:30הגב לתגובה זוועשה פישינג לייקים גם לדף של יואב וגם לדף שלהם שהוא היה בפח הגדול
- 4.בו לשיט 15/02/2013 15:12הגב לתגובה זואיפוק נדרש כדי לא לכתוב משהו רע.... עבר לי! אתם חובבנים!
- 3.דניאל 14/02/2013 17:03הגב לתגובה זומר מהברנז'ה היקר, בתור מנכל משותף בחברה אני אומר לך בכנות שמה שכתבת אינו קרוב למציאות. לא רק שלא רכשנו לייק אחד מהלייק סטור או כל גורם דומה, אנחנו החברה שהכי משקיעה בקהל אקטיבי ואמיתי שיוצר אנגיימנט בעמודים באמצעות תוכן איכותי וקידום ממוקד. אם אתה באמת רוצה לעמוד על אופי הדברים ולא להתחבא מאחורי כינוי מפוברק ומילים זדוניות אני מזמין אותך להיכנס לעמודים אותם אנו מנהלים ולצפות בכמות המעורבות הגבוהה שלא ניתן להשיג בכלים עליהם אתה מדבר, אם גם זה לא משכנע אותך, אתה מוזמן להגיע למשרדי פרפל באופן אישי ולהציץ בנתונים הרשמיים. שמי דניאל ותוכל למצוא באתר האינטרנט שלנו גם את חשבון הפייסבוק האישי שלי ואת מספר הטלפון שלי. שבת שלום. http://prpl.co.il
- בחייאת 14/02/2013 17:33הגב לתגובה זודף החברה שלכם יש לו מעל 70,000 חברים שהשגתם בפישינג, כל אחד יודע את זה. עזבו את זה שאין לכם פעילות אחת שאפשר להגיד שהיא ברמה קריאטיבית גבוהה, אחת.
- אותו אפס מהתגובה מעל 14/02/2013 18:43לא, אתם לא לקוחות של לייק סטור, כי פיתחתם פישינג לבד (ומכרתם את השירות הזה למשרדי פרסום) והרסתם כלמותג שעבדתם איתו, דוגמאו מצורפות- אנא מכם, תפסיקו להרוס ותתחילו לעבוד, אין קיצורי דרך. https://www.facebook.com/girlsonly.fy זאת ידידי גם עליבות https://www.facebook.com/cibau.cimiao?sid=0.6316753090359271 (400 טוקינג על 20K אנשים בדף של חיות?? זאת שיחה? זה כלום. בית קברות 1, לקוח שהבין https://www.facebook.com/jansport.il?sid=0.5135213974863291 בית קברות 2 והלא מכובד הזה למותג של כצט? https://www.facebook.com/Amudlapanim
- 2.רועי 14/02/2013 16:54הגב לתגובה זומכיר אותם הרבה זמן, כיף לראות את הגדילה. דרך צלחה!
- בחייאת 14/02/2013 17:34הגב לתגובה זוואין לי שום דבר אישי נגדכם, מבטיח
- 1.מהברנז'ה 14/02/2013 16:09הגב לתגובה זולקרוא לעצבכם "סוכנות דיגיטל" כשבפועל אתם סוחרי הלייקים הכי גדולים בישראל והלקוחות הכי טובים של לייקסטור.... השכונה של השוק הישראלי