הילה הרמולין רונן
צילום: יח"צ

עסקים קטנים - הצלחה גדולה: הילה הרמולין-רונן נבחרה לאשת השיווק בינואר

הרמולין, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים נבחרה בזכות הצלחת המהלך "יום עסקים קטנים" בו השתתפו כ-19,000 בתי עסק מכל הארץ
משה בנימין | (6)

הילה הרמולין-רונן, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים זוכה להיות הראשונה שמוכתרת לאשת השיווק של החודש בשנת 2013 מטעם איגוד השיווק הישראלי. הרמולין זוכה בתואר התקף לחודש ינואר עבור המהלך השיווקי של בנק הפועלים - "יום העסקים הקטנים".

במסגרת המהלך שאומץ לאחר הצלחתו בארה"ב - בנק פועלים החליט לקדם את תחום העסקים הקטנים (הלקוחות העסקיים), והשיק את מהלך "יום העסקים הקטנים". המטרה הייתה לעודד קניות בעסקים קטנים, ובכך לחזק את הקשר בין הבנק ללקוחות העסקיים. תושבי ישראל נקראו לבצע את קניותיהם בעסקים קטנים. ההשתתפות הייתה פתוחה לכל בתי העסק הקטנים בארץ, ללא קשר לבנק שבו מתנהל חשבונם, וכ- 19,000 בתי עסק מכל הארץ לקחו בו חלק.

ועדת השיווק של האיגוד, מסבירה את הבחירה: "התוצאות של המהלך עסקים קטנים מדברות בעד עצמן, למהלך נרשמו כ-19 אלף עסקים ונמדדה מעל 80% מודעות בקרב כלל הציבור למהלך. המהלך מראה על אסטרטגיה שיווקית ברורה, ממוקדת וארוכת טווח אשר טשטשה את הגבול בין פעילות שיווקית מסחרית לפעילות חברתית".

הילה הרמולין רונן, מנהלת מחלקת אסטרטגיה שיווקית, בבנק הפועלים, ניהלה עד יולי 2011 את מועדון הנוסע המתמיד והשיווק הדיגיטלי בחברת אל על. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר ראשון בניהול מלונאות ותיירות, בית הספר לניהול, אוניברסיטת בן גוריון .

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    כלכלי פיננסים ויזמות 12/03/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    סיוע לעסקים קטנים- עסקים קטנים רבים זקוקים לאשראי נוסף מעבר לזה המאושר ע"י הבנק. כאן המדינה נכנסת לתמונה ומאפשרת לקבל הלוואות בערבות מדינה. חברת "כלכלי המרכז לפיננסים ויזמות בע"מ" תייעץ בגיוס אשראי והלוואות ממוסדות בנקאיים והלוואות בערבות מדינה. בדיקת זכאות להלוואות בערבות מדינה חינם וללא תמורה. מוזמנים לפנות למשרדי החברה בטלפון 073-2865888 או במייל [email protected] http://calkali.co.il/
  • 5.
    גיא 13/02/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    אני בעד המהלך והלוואי ובנק הפועלים ימשיכו לעשות אותו כל שנה ורק ילכו וירחיבו אותו. אבל לתת עליו את פרס איש השיווק? האם באמת אפשר לתת פרס למהלך שהוא לא מקורי, רק בגלל שהתוצאות חיוביות או שהביצוע טוב? הרי מדובר בחיקוי של מהלך גדול ומוכר של אמריקן אקספרס. אפילו לא היה צריך לעבוד קשה כדי למצוא אותו כי כל איש שיווק מכיר אותו. אני מניח שגם בבנק הפועלים לא יכחישו את זה ואני שב ומגדיש שאין שום פסול במהלך. אבל יש פסול בהענקת פרס איש השיווק למהלך שהוא לא מקורי ולא דרש חשיבה ויצירתיות אלא רק ביצוע
  • 4.
    מהתעשיה 13/02/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    אחד לאחד המהלך של אמריקן אקספרס שגם זכה בקאן http://www.youtube.com/watch?v=rIYHjs1vEAo
  • 3.
    זה אחלה אסטרטגיה לקחת את סמול-ביזנס סאטרדיי:) (ל"ת)
    ג'יזס 13/02/2013 00:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בחירה מאכזבת (ל"ת)
    עמית 12/02/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מכירים ומעריכים 12/02/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    זו לא הפתעה. הילה הופכת להצלחה כל דבר שהיא נוגעת בו. מדובר באישה מוכשרת ומיוחדת. היא תהיה גם אשת השיווק של השנה!!!