
תקציב 'המכללה האקדמית לחברה ואומנויות' עובר מ-HI-NET לבן-נתן
תקציב הפרסום של 'המכללה האקדמית לחברה ואמנויות' עובר למשרד הפרסום 'בן-נתן' בבעלותה של ענת בן נתן - כך נודע לאייס. זאת, לאחר מכרז בו השתתפו 2 משרדים נוספים.
ב-5 השנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד האינטראקטיב HI-NET. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2012 עמד התקציב על כ-1.6 מיליון דולר, במחירי מחירון. בפועל מדובר ב-2 מיליון שקלים.
בשנה שעברה יצאה המכללה בקמפיין מיתוג מחדש, שיימשך גם השנה, תחת האסטרטגיה: "ללכת עם הייחוד שלך". בדומה לשנים האחרונות - תקציב המכללה השנתי יכלול בעיקר פעילות באון ליין. אסנת שטרן, מנהלת השיווק של המכללה: "אני מודה לחברת HI-NET על 5 שנות עבודה מצוינות ומאחלת בהצלחה למשרד החדש".
- 5.בהצלחה לכם ! (ל"ת)חבר 14/02/2013 06:56הגב לתגובה זו
- 4.1. מי זאת המכללה הזאת? 2. מי זה המשרד הזה? (ל"ת)אריק 12/02/2013 09:18הגב לתגובה זו
- 3.ברכות ! בטוח שתעשו עבודה מעולה (ל"ת)דני 11/02/2013 19:39הגב לתגובה זו
- 2.קופי 11/02/2013 17:01הגב לתגובה זומשרד האינטראקטיב מהטובים בתחום
- 1.בהצלחה (ל"ת)דוד משה 11/02/2013 15:54הגב לתגובה זו