ענת בן נתן
צילום: יח"צ

תקציב 'המכללה האקדמית לחברה ואומנויות' עובר מ-HI-NET לבן-נתן

התקציב שעמד ב-2012 על כ-2 מיליון ש' טופל על ידי HI-NET בשנים האחרונות. לאחרונה יצאה המכללה בקמפיין מיתוג מחדש, שיימשך גם השנה
משה בנימין | (5)

תקציב הפרסום של 'המכללה האקדמית לחברה ואמנויות' עובר למשרד הפרסום 'בן-נתן' בבעלותה של ענת בן נתן - כך נודע לאייס. זאת, לאחר מכרז בו השתתפו 2 משרדים נוספים.

ב-5 השנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד האינטראקטיב HI-NET. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2012 עמד התקציב על כ-1.6 מיליון דולר, במחירי מחירון. בפועל מדובר ב-2 מיליון שקלים.

בשנה שעברה יצאה המכללה בקמפיין מיתוג מחדש, שיימשך גם השנה, תחת האסטרטגיה: "ללכת עם הייחוד שלך". בדומה לשנים האחרונות - תקציב המכללה השנתי יכלול בעיקר פעילות באון ליין. אסנת שטרן, מנהלת השיווק של המכללה: "אני מודה לחברת HI-NET על 5 שנות עבודה מצוינות ומאחלת בהצלחה למשרד החדש".

המכללה האקדמית לחברה ואמנויות נוסדה בשנת 2006 וקיבלה את אישור המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) לפעולתה בשנת 2012. המכללה ממשיכה את דרך פעילותה האקדמית של שלוחת אוניברסיטת לסלי בישראל. המכללה מציעה תואר ראשון במדעי ההתנהגות - לימודים בשילוב אמנויות; לימודים לתואר שני בטיפול באמנויות: טיפול באמנות חזותית, טיפול בתנועה ומחול, טיפול בדרמה ופסיכודרמה; ותואר שני נוסף בחברה ואמנויות - אתגרים בשינוי חברתי.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    בהצלחה לכם ! (ל"ת)
    חבר 14/02/2013 06:56
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    1. מי זאת המכללה הזאת? 2. מי זה המשרד הזה? (ל"ת)
    אריק 12/02/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ברכות ! בטוח שתעשו עבודה מעולה (ל"ת)
    דני 11/02/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קופי 11/02/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    משרד האינטראקטיב מהטובים בתחום
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    דוד משה 11/02/2013 15:54
    הגב לתגובה זו