פתיחה מרשימה ל-2013: 'לעומק התודעה' מצרף 4 תקציבים חדשים
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' פותח את שנת 2013 בתנופה חיובית. המשרד בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל גייס לשורותיו 4 תקציבי פרסום חדשים: מועדון הלקוחות powercard, 'המקצוענים', 'ספר האוכל' ו'המרכז הארצי לקרקעות'.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של powercard לשנת 2012 עמד על 2.4 מיליון דולר במחירי מחירון וכך גם בשנת 2011. בפועל מדובר בכ-3 מיליון שקלים. התקציב טופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי.
PowerCard הוא מועדון לקוחות המונה מעל ל-120,000 לקוחות ופועל במסגרת חברת כרטיסי האשראי cal וקבוצת פישמן, באמצעות כרטיס ויזה או דיינרס. הכרטיס מעניק הטבות והנחות למגוון רשתות בפריסה ארצית, כגון: הום סנטר, טויס אר אס, טן - תחנות דלק, מגה ספורט, בסט ביי, ביתילי, זר פור יו, ביג בוקס, סליו, אפריל, אקססורייז, השטיח המעופף, טלאפרמה וסאקוני .
בנוסף גייס לעומק התודעה 3 תקציבים נוספים: 'המקצוענים' - מדריכים המופצים במיליון עותקים בפריסה ארצית; חברת המשלוחים 'ספר האוכל' ו'המרכז הארצי לקרקעות' - חברה לשיווק ויזמות בנדל"ן המתמחה באיתור קרקעות חקלאיות בעלות פרמטרים איכותיים להפשרה. 3 תקציבים אלו מוערכים בכ-2.5 מיליון שקלים.
זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "אנחנו שמחים על הזכייה בתקציבים החדשים ומודים על האמון שנתנו בנו הלקוחות. נמשיך לבסס את מעמדנו כמשרד חזק ששואף להוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום".
- 4.האמצעי נראה כמו הכלאה של שניהם :) (ל"ת)בנ אדם 18/02/2013 09:14הגב לתגובה זו
- 3.נמרוד 10/02/2013 09:46הגב לתגובה זותקציבים בין לאומיים!
- 2.אחלה אנשים און אתה תותח... (ל"ת)מישהי שיודעת 07/02/2013 20:49הגב לתגובה זו
- 1.אחלה אנשים!! (ל"ת)אוהד 07/02/2013 18:42הגב לתגובה זו
- גיא 14/02/2013 20:25הגב לתגובה זובהצלחה עם כל התקציבים , רק אל תשכחו שיש הרבה מאוד אנשים שלא רואים את הבית וקורעים את התחת הזמן שאתם יושבים ומעשנים נרגילה כמו חבורת סתומים במשרד או בבית . הזמן של ניצול עודהים נגמר , אתם עושקים את העובדים שלכם ונותנים להם לשרוף שעות בלי שום תגמול . אז די. פאקינג תהיו פארים ותתחילו לתת שעות נוספות כי האנשים האלה לא עבדים . ואם זה לא מזיז לכם אז כנראה אתם באמת התברגתם לעשרייה הראשונה.