אקורד הנצחון: מהלך הפסנתרים של KDA ל'תבור' זכה ב-Extreme Concept
משרד הפרסום KDA הוא המנצח בתחרות הפרסום של אתר אייס Extreme Concept בחסות IMPREGO והקריה האקדמית אונו. מהלך 'הפסנתרים' של המשרד עבור יקב תבור הוכתר על ידי שופטי התחרות כמהלך היצירתי ביותר ב-2012. זאת, מבין 26 עבודות שהוגשו לתחרות על ידי 18 משרדי פרסום.
להבדיל מתוצאות השנה שעברה (אז זכה טוויסטד), התחרות הייתה צמודה עד לסיום, כשמשרד הפרסום KDA גבר על יריביו בנקודות בודדות. משרדים נוספים שדורגו במקומות גבוהים היו: אלנבי עם פרויקט 'מכבי הום טור'; DEBBY&RON עם מהלך הניו מדיה ל'בית הנשיא' עבור נשיא המדינה שמעון פרס; dsay עם קמפיין 'אולג פטרושקה'; נקסט אין עם המהלך הויראלי ל-YAKPACK וגיתם BBDO עם המהלך עבור עמותת הו"ד.
- 12.איילת 16/01/2014 20:27הגב לתגובה זויופי של מהלך. קשה היה שלא להחשף אליו והוא נגע בכל שכבות האוכלוסיה. כל הכבוד לKDA ולשיווק של תבור שהשכילו לזהות את הפוטנציאל!
- 11.יוסי החמוד 12/02/2013 16:02הגב לתגובה זוזה מגעיל אותי
- 10.יאללה יאללה 11/02/2013 15:26הגב לתגובה זוקשקוש בלבוש גם המהלך וגם המודל העסקי שלהם. יותיר 3000 ש״ח ו 20 אגורות לגולגולת
- 9.כל הכבוד לאנשים המצוינים ב- KDA (ל"ת)אפרת 11/02/2013 01:17הגב לתגובה זו
- 8.באימא שלכם, אמיתי? 08/02/2013 21:44הגב לתגובה זוונגיש את זה לתחרות קרייטיב? באמת אקסטריים חוצפה כבר. קיבלתם
- 7.משרדים של פליטי המשרדים הגדולים זה השיט החדש (ל"ת)07/02/2013 16:59הגב לתגובה זו
- 6.הכי מקסימים ביקום (ל"ת)07/02/2013 16:58הגב לתגובה זו
- 5.איזה כיף 07/02/2013 16:46הגב לתגובה זומגיע להם ו ב ג ד ו ל!!!
- 4.פטרושקה היה צריך לזכות! (ל"ת)07/02/2013 16:33הגב לתגובה זו
- 3.מהלך מקסים. מגיע לו (ל"ת)07/02/2013 16:31הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד 07/02/2013 16:29הגב לתגובה זושיחקתם אותה
- 1.לב 07/02/2013 16:19הגב לתגובה זוכל הכבוד כרמל !!!